اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون:

مقابله با جنگ نرم اصلی‌ترین رویکرد بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون گفت: اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مقابله با جنگ نرم اصلی‌ترین رویکرد بسیج است
یوسف درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اکنون بسیج به عنوان نیرویی خدایی و مردمی در همه عرصه‌های کشور فعالیت دارد و خدمات فراوانی در زمینه عمران، آبادانی شهرها، روستاها و نیازمندان و اقشار ضعیف دارد و همواره آماده دفاع از دستاوردهای نظام است.
وی بیان داشت: بسیج همچنان که در دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشت، امروز نیز در همه صحنه‌های حضوری پرثمر دارد.
درویشی بیان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و در هر گروه و قشری منشأ خیر و برکت است.
فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: برای گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متنوع و متعددی در بردخون برگزار می‌شود.
درویشی گفت: گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، دیدار بسیجیان با امام جمعه بخش، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری دعای پر فیض کمیل در منازل شهدای بخش، حضور و مشارکت در مراسم بزرگداشت شهید جانباز ناصر سالمی از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج است.
درویشی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام برنامه‌های دیگری نظیر جلسه اخلاق، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و بسیج، شب بسیج با ولایت، مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری دعای ندبه در پایگاه‌های بسیج، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور سازمان یافته بسیجیان در مراسم نماز جمعه بخش، حضور بسیجیان در مرکز شهرستان و استان و اجرای برنامه‌های ویژه بسیج در مساجد شهر و روستاها برگزار می‌شود.
وی گفت: بسیج نماد توانمندی انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در شکست توطئه‌ها و ترفتدهای جنگ نرم انکارناپذیر است.
وی اظهار داشت: نهاد بسیج با توانایی‌های بسیار در تمام زمینه‌ها منشا خدمات گسترده در عرصه‌های مختلف طی طول تاریخ این انقلاب بوده است.
فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون اضافه کرد: اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
درویشی گفت: بسیج نهادی متشکل از همه آحاد جامعه است که با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌کند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بردخون تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم قصد دارد پایه‌های ایمان و اعتقاد مردم را تضعیف کند که باید با برگزاری برنامه‌های کیفی مانع از تحقق اهداف دشمن شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول