اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان:

دشمن از اقتدار بسیج می‌ترسد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان از ولایت فقیه به عنوان ستون بسیج یاد کرد و گفت: اقتدار بسیج دشمن را به وحشت انداخته است.

دشمن از اقتدار بسیج می‌ترسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان و معلمین بسیجی سرایان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اگر تصویر ذهنی از این شجره طیبه که حضرت امام خمینی (ره) آن را نامگذاری کردند داشته باشیم ولایت فقیه در عصر ما به عنوان ستون بسیج محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: این شجره طیبه ریشه‌هایی هم دارد که ریشه در کلام وحی کرده است و متصل به ذات باری‌تعالی بوده و شاخ و برگ‌های این درخت تنومند مردم جوامع اسلامی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان با بیان اینکه هرگونه ثبات و اقتدار و ترویج اسلام در گرو پذیرش فرهنگ بسیجی است، گفت: به همین منظور است که دشمنان به آن حمله می‌کنند.
عظیمی تاکید کرد: آنچه که در صدر اسلام و هم اکنون در جوامع اسلامی اتفاق می‌افتد همه یک کار بسیجی بوده است و امروز تک تک مردم نیاز به روحیه بسیجی دارند.
وی یادآور شد: دانش‌آموز اگر بخواهد توفیقی داشته باشد نیازمند این روحیه است و آنچه که در جوامع اسلامی سبب خیزش شده است متصل به این روحیه بوده و اگر دشمنان در سازمان‌های بین‌المللی زمین‌گیر می‌شوند از این روحیه می‌ترسند و بر طبق آیات قرآن کریم با این روحیه، مستضعفان برروی کره خاکی حکومت خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان در نشست مدیران مقطع تحصیلی متوسطه نیز گفت: در مدیریت باید با صبر و شکیبایی همراه باشد.
عظیمی تاکید کرد: ناچار به نگرش فرآیندی در آموزش و پرورش هستیم و در غیر این صورت مدیریت هرز می‌شود، هم امکانات و هم آموزش وهم تربیت از بین می‌رود.
وی خطاب به معلمان افزود: نگاه شما زمانی نگاه فرآیندی است که این سه عنصر معمول بودن، مطلوب بودن و مشعوف بودن در آن آشکار باشد و آنچه که امروز مد نظر سیستم ارزشیابی است سیستم مطلوب است.
عظیمی از مدیران خواست که سال تحصیلی پیش‌رو باید سال بدون افت باشد که ضمن توجه به مسائل تربیتی به مسائل آموزشی و از بین بردن افت تحصیلی توجه جدی شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول