اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم:

پاسخ نظام به اقدامات ناشیانه دشمن مهلک است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم بر پاسخ کوبنده نیروهای توانمند نظامی ایران در برابر هر اقدام ناشیانه و گستاخانه دشمنان نظام تاکید کرد.

پاسخ نظام به اقدامات ناشیانه دشمن مهلک است
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد مرودی ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد و شوراهای اسلامی شهرستان قشم اظهار داشت: آمریکا و متحدانش بدانند پاسخ نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان دریا دل ایران به تهدیدهای احتمالی دشمنان به‌حدی قوی و مهلک خواهد بود که هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: امروز ایران اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا و با همدلی و تعامل بی‌نظیر مردم و مسئولان در جایگاهی از اقتدار و توانمندی قرار گرفته که هیچ تهدیدی بر آن کارساز نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: نفاق و اختلاف خواست اصلی دشمنان نظام است و سردمداران کفر جهانی در تلاشند مسیر محکم انقلاب را که امروز در جهان ریشه دوانده از راه اصلی خود منحرف کنند.
مرودی خدمت به مردم را یکی از اصلی‌ترین اهداف بسیجیان دریا دل دانست و ادامه داد: بسیج در راستای ارائه خدمات به مردم ولایی ایران همیشه آماده بوده و این اقدام را افتخار خود می‌داند.
وی همچنین از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه طرح‌های فرهنگی و اقدامات مختلف بسیج در این جزیره تقدیر کرد.
امام جمعه اهل سنت روستای تنبان جزیره قشم نیز در این همایش گفت: بسیجیان دلاور ایران اسلامی به عنوان نیروی بالقوه، صاحب انرژی و توانمند از مرزهای کشور با تمام قوا صیانت می‌کنند.
شیخ محمد نجیب‌صابری افزود: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و خدمات مردمی حضوری موثر داشته و در حقیقت خنثی کننده توطئه دشمنان نظام بوده است.
همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد و شوراهای اسلامی شهرستان قشم در دومین روز از هفته بسیج در سالن غدیر فرمانداری شهرستان قشم، با سخنرانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد، امام جمعه روستای تنبان و فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد.       
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول