اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکان:

سند اشتغال ملکان تهیه می شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملکان از تهیه سند اشتغال استان به دستور استاندار خبر داد و گفت: در شهرستان ملکان نیز مقدمات این امر در حال آماده شده است.

سند اشتغال ملکان تهیه می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، مصطفی قاسمی ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولتمردان در خصوص اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص کارهای انجام شده و نشده اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری، رویکرد دور چهارم سفرهای هیئت دولت نیز به پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و یا اجرا نشده احتمالی در سه سفر گذشته و اخذ  تصمیمات مقتضی و همچنین تلاش برای ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اخیر دستاوردهای دولت در استان نیز گفت: الحمدالله این نمایشگاه با تلاش‌های دستگاه‌های دولتی شهرستان ملکان به طور منظم و با شکوهی برگزار و دستاوردهای ادارات این شهرستان در کنار دستگاه‌های دولتی استان در طول دولت‌های نهم و دهم به صورت بنر در معرض دید عموم مردم استان قرار گرفت.
قاسمی افزود: انصافا دستگاه‌های دولتی ملکان با همکاری و مشارکت خوب مردم عملکرد قابل قبولی تا امروز از خود نشان داده‌اند.
وی ادامه داد: با همراهی و همکاری خوب مردم ولایت‌مدار ملکان، قطار توسعه و عمران در این شهرستان با سرعت بیش از پیش در حال حرکت است.
فرماندار ملکان در ادامه از تهیه سند اشتغال استان به دستور استاندار خبر داد و گفت: در شهرستان ملکان نیز مقدمات این امر در حال آماده شده است.
وی مشخص شدن ظرفیت‌های شهرها در امر اشتغال را از اهداف این کار دانست و گفت: در این طرح با استفاده از تحقیقات به صورت میدانی، سند اشتغال واقعی تهیه خواهد شد. 
قاسمی با درخواست از روسا و اساتید دانشگاه‌ها نیز گفت: همه دانشگاهیان منطقه کمک کنند تا جوانان در آینده پس از فارغ‌التحصیلی در شهر خود با توجه به ظرفیت‌های موجود صاحب شغل شوند.
وی، تلاش مضاعف مسئولان محلی برای اماده‌سازی زیرساخت‌ها را ضروری خواند و گفت: اگر کمبودی  در سند اشتغال وجود دارد باید دقیقا برنامه‌ریزی شود تا خدای ناکرده در آینده در برنامه‌ریزی‌ها مشکلی به وجود نیاید.
فرماندار ملکان با اشاره به کمبود آب بر حرکت جهادکشاوزی به سمت کشاورزی مکانیزه تاکید کرد و بیان کرد: با توجه به کمبود نزولات آسمانی باید برخی برنامه‌ریزی‌ها در دشت‌ها انجام و به سمت کشت محصولاتی برویم  نیاز کمتری به آب داشته باشد.

شناسنامه‌دار کردن اراضی منابع طبیعی ضروری است
وی ادامه داد: جهادکشاورزی ملکان می‌تواند با برخی برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند تغییراتی در کشت بدهد و تا هم استفاده بهینه از زمین‌ها شود و هم از آب کمتری استفاده شود. 
فرماندار ملکان افزود: محصولاتی وجود دارد که بازار خوبی  ندارند ولی از آب استفاده بیشتری می‌کنند.
قاسمی شناسنامه‌دار کردن اراضی منابع طبیعی را نیز ضروری دانست و گفت: نباید گذاشت  برخی افراد سودجو خدای ناکرده  دخل و تصرفی در اراضی ملی کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول