اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان:

حفظ اشتغال واحدهای صنعتی الزامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان گفت: حفظ اشتغال واحدهای صنعتی فعال استان برای تمامی دستگاهای اجرائی استان الزامی است.

حفظ اشتغال واحدهای صنعتی الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان، سعید عباسی در جریان بازدید از واحد صنعتی استان که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در توسعه صنعتی استان صورت گرفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برنامه منظمی برای حضور در محل واحدهای صنعتی و دیدار با تولید کنندگان برای حل مشکلات در نظر گرفته شده است.
وی تعامل و همکاری بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری با تولید کنندگان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: انباشت ثروت و ایجاد اشتغال از طریق تولید میسر بوده فلذا باید حمایت از تولید، وظیفه اصلی مدیران باشد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل واحد تولیدی و دیدار با مدیران واحدهای صنعتی را بسیار مفید دانسته و صرفه جوئی در زمان و رفع سریع موانع مسیر تولید را از نکات مهم آن برشمرد.
بررسی طرح‌های توسعه و گسترش فعالیت‌های تولیدی از مباحثی بود که سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی خواستار آن شد و گفت: همکاری‌های لازم از سوی بخش دولتی در این زمنیه اعمال خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول