اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل:

دغدغه اشتغال جوانان را با رهبر در میان گذاشتیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در دیدار روز گذشته خود با رهبر، دغدغه اشتغال جوانان را به عنوان اصلی‌ترین معضل و مشکل با رهبر معظم انقلاب در میان گذاشتیم.

دغدغه اشتغال جوانان را با رهبر در میان گذاشتیم
حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در تشریح دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان استان اردبیل با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار پر خیر و برکت مشکلات اجتماعی و اشتغال جوانان را مطرح کردیم تا معظم له بتوانند به تمام مسئولان ذی‌ربط دستور لازم را برای حل اساسی و ریشه‌ای این مشکل صادر کنند.
وی افزود: هر چند در طرح این موضوع ممکن است جسارت و رنجوری خاطر به وجود آید، اما با صراحت اعلام کردیم که در استان اردبیل اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات ما که گریبانگیر آن بوده و گاه از حل آن عاجز هستیم بحث اشتغال جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که زیرساخت‌های موجود پاسخگوی مطالبه جوانان نیست.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در دیدار دیروز نمایندگان استان اردبیل با مقام معظم رهبری درخواست‌های دیگری نیز مطرح شد، خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان اردبیل نکاتی را به حضرت آقا اعلام کردم و امیدواریم مورد لطف و عنایت قرار گیرد.
وی یکی از نکات مطرح شده را علاقمندی مردم استان اردبیل برای دیدار با مقام معظم رهبری اعلام کرد و اظهار داشت: در این دیدار خطاب به حضرت آقا اعلام کردیم مردم ولایت‌مدار استان اردبیل علاقمند دیدار ایشان هستند و برای این دیدار لحظه شماری می‌کنند، که امیدواریم سفری را به این خطه انجام دهند تا به خواست و اشتیاق مردم پاسخ داده شود.
موسوی تصریح کرد: در این دیدار با تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری اعلام کردیم بدون توجه به جریانات و هیجانات سیاسی داخلی ما تابع جریانی هستیم که حضرت عالی بر سلامت و شایستگی آن صحه می‌گذارید و به یقین به دنبال برآورده کردن اهداف و آرمان حضرتعالی هستیم که این بزرگ‌ترین آرزو و انتظار ماست.
وی افزود: ما به صورت مکتوب از محضر مقام معظم رهبری خواستیم تا در یک فرصت زمانی مناسب به درخواست‌های مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در ارتباط با دیدار حضوری در تهران با حضرت آقا پاسخ دهند تا جمعی از شیفتگان مسیر ولایت و ارزش‌های اسلامی و دینی خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، علما، روحانیون، مداحان و... در این دیدار با مقام معظم رهبری ملاقاتی عاطفی و صمیمی برگزار کنیم.
 
مخالف سرسخت حقوق مادام‌العمر برای سیاسیون هستم
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد احتمال طرح تعیین حقوق مادام‌العمر برای سیاسیون نیز اظهار داشت: بنده از ابتدا مخالف این طرح بودم به طوری که اعلام می‌کنم تصویب چنین طرحی در مجلس ارزشی و اصولگرای هشتم در شأن و شوکت آن نیست.
وی با بیان اینکه چنین مصوبه‌ای به روح اعتماد و همدلی مردم لطمه وارد می‌کند، افزود: نباید اجازه داد این تعامل و ارتباط به وسیله چنین آمال‌هایی نادیده گرفته شود و نتوان به تحکیم این بنیه کمک کرد.
عضو مجلس هشتم اظهار داشت: اگر مجلس را مظهر اقتدار نظام و عصاره فضایل مردم بدانیم، شایستگی‌ها و ابهت آن در این موضوع است که لوایح و طرح‌هایی مورد بررسی قرار بگیرد که به سود مردم باشد نه اینکه بین امت اسلامی رخنه و دو دستگی ایجاد کند.
موسوی در پایان ابراز داشت: به یقین با ملغی شدن این قانون و به بایگانی سپردن آن باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا اعتماد و رضایت عمومی بیشتر جذب شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول