اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

حامیان فتنه‌گران از فیلتر شورای نگهبان نمی‌گذرند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه چرا باید فردی نماینده مجلس باشد که حتی یک بار از فتنه ۸۸ یاد نکرده، گفت: حامیان فتنه‌گران در انتخابات پیش روی مجلس حتی اگر از فیلتر هیئت اجرایی رد شوند در فیلتر شورای نگهبان می‌مانند.

حامیان فتنه‌گران از فیلتر شورای نگهبان نمی‌گذرند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی ماه اظهار داشت: بحث 9 دی موضوع بسیار مهمی است و به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است.
وی ادامه داد: این بحث در سراسر کشور مطرح است و نباید از کنار آن به سادگی بگذریم بلکه باید به این موضوع به خوبی پرداخته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: 9 دی به حماسه‌ای تبدیل شد که میزان و خط‌کشی برای شناخت ولایتمداران از کسانی که ادعای ولایتمداری دارند، انجام گرفت.
وی تصریح کرد: پس از آن که مقام معظم رهبری موضوع فتنه را یاد کردند باید ببینیم چه کسانی حتی از عنوان فتنه نیز استفاده نمی‌کنند و علاوه بر آن به حمایت از سردمداران فتنه نیز می‌پردازند.
صابری توضیح داد: در واقع چرا باید فردی نماینده مجلس باشد که حتی یک بار هم از فتنه با این عنوان یاد نکرده است، حال اگر در مواقع دیگر از ذکر نام فتنه خودداری شده اشکالی ندارد ولی پس از فرمایش مقام معظم رهبری در فتنه دشمنان در حوادث پس از انتخابات، برخی نه تنها از این توطئه دشمن با عنوان فتنه یاد نکردند بلکه از فتنه‌گران نیز حمایت‌هایی داشتند که اگر این افراد در انتخابات از فیلتر هیئت اجرایی نیز رد شوند در فیلتر شورای نگهبان می‌مانند.
وی اعلام کرد: دشمن فکر می‌کرد دیگر شرایط کشور تغییر کرده و مردم روحیه انقلابی ندارند و برای آتش زدن عکس امام و مسائلی از این دست عکس‌العملی نشان نمی‌دهند ولی به یکباره مردم عکس‌العملی نشان دادند که علاقه شدید خود را به دین و ولایت به خوبی نشان دادند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: دشمن با شعارهای واهی و تبلیغات رسانه‌ای نگاه‌های دنیا را متوجه ایران کرده بود و چنین وانمود می‌کرد که در ایران حکومتی استبدادی و غیر مردمی حاکم است ولی دیدیم که در تحقق وعده الهی که خداوند سبحان مکر آنها را به خودشان برمی‌گرداند، نگاه‌های دنیا در بررسی وضعیت ایران شاهد حماسه 9 دی شد.
وی عنوان کرد: شاید اگر ما خود می‌خواستیم حماسه 9 دی را در دنیا معرفی کنیم با توجه به توان رسانه‌ای قادر به این کار نبودیم ولی دشمن با متوجه کردن نگاه‌ها به ایران برای نشان دادن غیر مردمی بودن نظام اسلامی، به ناگاه با حرکت پرخروش مردم مواجه شد که ولایتمداری و دین‌مداری را در حمایت از نظامشان نشان دادند.
صابری اظهار کرد: ما مسئولان باید بیشتر دقت کنیم که تا کی باید مردم جلوتر از ما باشند در صورتی که وظیفه ما مسئولان بود که زودتر از مردم به میدان می‌آمدیم، هر چند که ما خدا را به خاطر داشتن چنین مردمی شاکریم.
وی ادامه داد: امروز همانطور که برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان تلاش می‌کنیم باید برای تبیین و انتقال فرهنگ ولایتمداری و دین‌مداری بیشتر سعی کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: در بزرگداشت 9 دی باید برنامه‌ریزی کنیم تا با نزدیک شدن به این روز بزرگ چهره استان به یکباره تغییر کند و از فضای عادی خارج شود.
وی تصریح کرد: 9 دی ابعاد مختلفی دارد یکی از مباحثی که در 9 دی باید بدان پرداخته شود این است که اگر این راهپیمایی عظیم و خروش مردمی نبود معلوم نبود مردم چه عکس‌العمل‌های تندتری را نشان می‌دادند بنابراین باید نه در این روز بلکه در طول سال به این موضوع به خوبی بپردازیم.
صابری خطاب به مسئولان شورا و شهرداری قزوین گفت: امروز نامگذاری مکانی مناسب و شایسته به نام 9 دی مطالبه مردم است و باید شهرداری و شورای شهر قزوین و شهرهای دیگر هر چه سریع‌تر تا روز 9 دی نسبت به این امر اقدام لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: برای بحث نامگذاری یک مکان در مرکز استان به نام ۹ دی باید شهرداری یک پروژه‌ای را تهیه کند چرا که مدام در این زمینه از ما سئوال می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: لازم است برای بزرگداشت 9 دی تنها به مرکز استان بسنده نکنیم بلکه تصمیم‌گیری‌های لازم نیز برای سطح شهرستان‌های استان گرفته شود.
وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در آستانه 9 دی می‌توانیم برگزار کنیم، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی است البته این کرسی‌ها باید از هم اکنون برپا شود و موضوع 9 دی و مسائل مرتبط با آن طرح و بررسی شود.
صابری تصریح کرد: برپایی کرسی آزاداندیشی به ارتقا دانش و بینش دانشجویان ما کمک می‌کند، یعنی دانشجو به سمتی می‌رود که با مطالعه صحبت کند و اظهارنظر دانشجو با دیگر افراد جامعه متفاوت می‌شود.
وی یادآور شد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را برای مردم بازگو کنیم تا به مطالبه مردمی تبدیل شود، مردم می‌خواهند بگویند که نتیجه فرمایش رهبری چه شد و مسئولان و نمایندگان در ارتباط با بیانات رهبری چه کرده‌اند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول