اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی شهردار کرمان:

پل 9 دی کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی شهردار کرمان گفت: پل 9 دی چهارراه مطهری شهر کرمان روز یک‌شنبه سوم مهر ماه جاری با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان زیر بار ترافیک می‌رود.

پل 9 دی کرمان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌محمدتقی اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده از طرح‌های تفصیلی و جامع و مطالعات ساماندهی ترافیک نقاط حادثه‌خیز شهر کرمان مشخص شد.
وی با بیان اینکه برای رفاه و پاسخگویی سفرهای درون‌شهری شهروندان احداث تقاطع‌های غیرسطحی در کرمان آغاز شده است، بیان کرد: در این راستا تقاطع غیرهمسطح چهارراه مطهری شهر کرمان سال گذشته به مناقصه گذاشته شد.
اسلامی اذعان کرد: برای اجرای این تقاطع مشکلات بسیاری در زمینه جابه‌جایی تاسیسات آب، برق و مخابرات و تملک ملک‌های اطراف پروژه وجود داشت.
وی با اشاره به اینکه قرارداد احداث پل 9 دی به صورت یک ساله بود، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پل از 20 دی ماه سال گذشته آغاز شد.
اسلامی افزود: با توجه به بارندگی در سال گذشته آب‌های سطحی از محور هفت باغ به سمت محل اجرای پل 9 دی روان شد که به علت جلوگیری از آسیب به ملک‌های اطراف پروژه این آب‌ها به سمت فنداسیون پل رها شد.
وی بیان کرد: رها کردن آب‌ها در محل اجرای پروژه موجب تاخیر یک ماهه دراجرای عملیات اجرایی این پل شد، اما با حمایت شهردار کرمان زمان اجرای پروژه به کمترین زمان ممکن کاهش یافت.
اسلامی خاطرنشان کرد: پل 9 در شهر کرمان با کیفیت مناسب در مدت زمان هفت ماه آماده بهره‌برداری شد و یک‌شنبه سوم مهر ماه سال جاری همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: بهره‌برداری رسمی از پل 9 دی کرمان صورت نمی‌گیرد زیرا تملک املاک اطراف این تقاطع به صورت کامل انجام نشده است.
اسلامی با اشاره به بحث‌های مالی، حقوقی و مالکیت ملک‌های اطراف پل 9 دی کرمان، گفت: در کنارگذر ورودی پل هیچ‌گونه مشکل ترافیکی وجود ندارد.
وی اعتبار احداث پل 9 دی کرمان را 4 میلیارد و 200 میلیون تومان ذکر و بیان کرد: 30 میلیارد تومان برای تملک ملک‌های اطراف این پل وجود دارد و تاکنون یک سوم از تملک‌ها صورت گرفته است.
اسلامی بیان داشت: آسفالت، رنگ ستون‌های پل، نصب علایم ایمنی و ترافیکی پل 9 دی درحال انجام است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول