اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان خبر داد:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت 9 دی در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی در کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت 9 دی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت 9 دی در کرمان اظهار داشت: حماسه 9 دی سال 88 یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب است.
وی تصریح کرد: این حماسه به عنوان نماد بی‌بدیل و ارزشمند مردم در صحنه و دفاع از مبانی دینی، اعتقادی و ارزش‌های اسلامی و همچنین تبعیت از ولایت و رهبری است.
صدفی حرکت آگاهانه، شجاعانه و به موقع ملت در پایبندی به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و ولایت را موجب ناامیدی و شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود دانست و بیان داشت: راهپیمایی و تجمع مردم استان کرمان در 9 دی ماه سال 88 که ما به عنوان حماسه ماندگار از آن یاد می‌کنیم، بیانگر اعتقادات راسخ و وفاداری مردم کرمان نسبت به انقلاب و آرمان‌ها امام است.
وی گفت: گرامیداشت حماسه یوم‌الله 9 دی تبیین ابعاد مختلف و محورهای اصلی خلق این حماسه مانند خواستگاه دینی انقلاب اسلامی ایران و ولایتمداری ملت بیان قدرت نرم ایمن ملت در مقابله با تهدیدها و تبلیغات مسموم دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از اهداف تشکیل این ستاد مردمی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: به منظور آماده‌سازی افکار عمومی و تدارک زمینه‌های لازم برای بهره‌‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به ویژه صاحب‌نظران، اندیشمندان، علما و جوانان در راستای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم است.
صدفی پرهیز از سطحی‌نگری، تبیین وجوه حماسی و ملی نهم دی ضرورت بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در جامعه، کالبد‌شکافی فتنه و عوامل ایجاد فتنه و همچنین نقش رهبری در حفاظت از جمهوریت و اسلامیت نظام و خنثی کردن این توطئه و تأکید ویژه بر تبیین دستاوردهای بین‌المللی نهم دی در ایجاد روحیه امید در بین نهضت‌ها‌ی مقاومت اسلامی و ضد‌استکباری جهان از جمله سیاست‌ها این ستاد مردمی است.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول