اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر تحلیل بررسی بسیج دانشجویی استان بوشهر:

جریان فتنه بعد از 9 دی 88 دچار فروپاشی شد

خبرگزاری فارس: مدیر تحلیل بررسی بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: جریان فتنه بعد از 9 دی 88 دچار فروپاشی شده است.

جریان فتنه بعد از 9 دی 88 دچار فروپاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمدجواد مهدوی مرتضوی عصر امروز در جمع دانشجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز بر عزت نظام افزوده می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی افزود: باید همه دقت و هوشیاری به خرج دهند تا ابعاد رقابت در فضای انتخابات مجلس نهم، سیاسی و اجتماعی باشد و دچار فضای چالشی و امنیتی نشود؛ چرا که فضای امنیتی خواسته دشمنان نظام است. 
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز پایداری امنیت هر کشوری را خواسته‌های آن ملت رقم می‌زند.
وی اضافه کرد: وقتی فتنه‌ای صورت می‌گیرد، دشمنان به دنبال سوءاستفاده از حوادث داخلی هستند؛ از این‌رو ماهیت فتنه‌های احتمالی آینده مانند فتنه 88 ترکیبی از عوامل داخلی و خارجی خواهد بود.
مهدوی مرتضوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها سعی دارند تا با اصلاح‌طلبان ارتباط داشته باشند و همچنان به سازماندهی آشوب‌های مشابهی مانند فتنه 88 امید دارند و همچنین انگلیسی‌ها نیز بر این باورند که جریان اصلاحات دچار مرگ شده و باید روی جریان‌های برانداز تازه‌تری برنامه‌ریزی کنند و لذا دشمنان ایران اسلامی دست به هر دسیسه‌ای خواهند زد تا انسجام این نظام از هم‌گسیخته شود.
مدیر تحلیل بررسی بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تبدیل نظام ریاستی به پارلمانی در دیدار با دانشجویان کرمانشاه گفت: بسیاری از سیاسیون به تناسب گرایش‌های سیاسی و نیات و مواضع حزبی و شخصی خود، چرایی و ضرورت طرح این موضوع در شرایط فعلی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند و در واقع سخنان ایشان در تبیین راه‌های جلوگیری از فرسودگی نظام بود.
مهدوی مرتضوی ادامه داد: بسیاری از اصلاح‌طلبان که دل خوشی از دولت فعلی ندارند، سعی کردند فرمایش رهبری درباره احتمال تغییر نظام ریاستی به پارلمانی را تفسیر به رأی و با توجه به شرایط موجود خود و کاملاً به نفع خویش تعریف و تحلیل کنند تا شاید بهره سیاسی خود را از فرصت به وجود آمده ببرند.
دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در ادامه با اشاره به سخنان احمقانه و مفتضحانه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران گفت: اظهارات سخیف و خنده‌دار وزیر امور خارجه آمریکا نمایش یک دشمن احمق بود که از یکسو خودشان را طرفدار جدی مردم ایران معرفی و از سوی دیگر از تحریم‌هایی می‌گوید که آثارش متوجه همین ملت ایران است و مضحکانه تحریم‌ها و فشارها را به نفع ملت ایران و برای جذب و افزایش ابراز علاقه به آمریکا می‌داند.
مهدوی مرتضوی با اشاره به اینکه جریان فتنه بعد از 9 دی 88 دچار فروپاشی شده عنوان کرد: اگرچه جریان فتنه، امروز ظرفیت اجتماعی ندارد اما ظرفیت‌های خاص خود را دارد و آن عناصری که فتنه را رقم زدند، هنوز از داخل و بیرون از زندان مشغول به طراحی هستند.
وی افزود: همان‌گونه که در فتنه 88 تاکتیک تقلب به‌عنوان رمز آشوب استفاده شد، امروز هم ما می‌بینیم توسط برخی خواص و استوانه‌های مردود شده نظام اقدام به تشکیک در سلامت انتخابات مجلس به‌عنوان رمز آشوب آینده می‌کنند.
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در ارتباط با جریان انحرافی نیز یادآور شد: کسانی که منصوب به جریان انحرافی هستند دارای جریان سیاسی نیستند بلکه حلقه سیاسی انحرافی هستند زیرا یک جریان سیاسی باید دارای پایگاه اجتماعی باشد در حالی‌که اینها هیچ حامی و پایگاهی در نزد ملت ایران ندارند و خودشان را به برخی تفاله‌های جریان فتنه برای پیروزی در انتخابات چسبانده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول