اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشته 21 ماه از حماسه 9 دی صورت گرفت؛

وعده 14 ماهه برای نامگذاری مکانی به نام 9 دی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با گذشت 21 ماه از حماسه بزرگ 9 دی، برای نامگذاری مکانی به نام 9 دی در شهر قزوین وعده 14 ماهه داد.

وعده 14 ماهه برای نامگذاری مکانی به نام 9 دی در قزوین
عباس ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در خصوص نامگذاری مکانی به نام 9 دی این موضوع در شهر قزوین صورت خواهد گرفت ولی منتظر هستیم جایی در نظر گرفته شود که در خور شأن حماسه 9 دی باشد.
وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که در حین نامگذاری‌ها برای مثال یک خیابان فرعی را به نام 9 دی نامگذاری کرد ولی حیف است برای چنین نامی با این شکوه و جایگاه، خیابان کوچکی را به نام 9 دی نامگذاری کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: در پروژه‌های آتی به طور حتم نام یکی از میادین، پل‌ها و یا یکی از خیابان‌ها و بلوارها به نام حماسه بزرگ 9 دی نامگذاری خواهد شد.
وی عنوان کرد: نامگذاری مکانی به نام 9 دی با توجه به اینکه این حماسه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، یک ضرورت است و این اقدام نیز در شهر قزوین عملی خواهد شد.
ظاهری تصریح کرد: حداکثر تا پایان اجرای پروژه‌هایی که هم‌اکنون در سطح شهر قزوین در حال اجراست، این نامگذاری پل، خیابان و یا میدان به نام 9 دی صورت خواهد گرفت و حداکثر 13 تا 14 ماه دیگر این امر محقق می‌شود.
وی یادآور شد: البته ممکن است پروژه‌ای زودتر به بهره‌برداری برسد و این نامگذاری صورت گیرد ولی حداکثر تا 14 ماه آینده ما خیابان، پل و یا میدانی را به نام 9 دی در قزوین خواهیم داشت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول