اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

بسیج تهاجم فرهنگی دشمن را خانه‌نشین کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: بسیج با تمام قدرت تهاجم فرهنگی دشمن را خانه‌نشین کرده است.

بسیج تهاجم فرهنگی دشمن را خانه‌نشین کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه تاکستان و جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: بعضی از اسامی علاوه بر معنای اسمی، معنای دیگری هم دارند، همانند نام مبارک حضرت امام حسین (ع) که علاوه بر اسم حسین دارای بار معنوی است.
وی ادامه داد: بسیج نیز علاوه بر اسم بودنش دارای معنای ضمنی است که می‌توان به بی‌آلایش بودن، مردمی بودن، تجملی نبودن، ساده زیستی و معنویت اشاره کرد.
امام جمعه تاکستان اضافه کرد: ایستادگی در دین و داشتن معنویت از خصوصیات بسیجیان واقعی است و چند روز دیگر ایام محرم است و همین بسیجیان هستند که بدون چشم داشتی وارد میدان شده و برای آن حضرت مراسم سوگواری برپا خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به طرح صالحین در بسیج توضیح داد: این طرح مورد حمایت مقام معظم رهبری است و هدف آن، این است که بسیجیان آموزش‌های مهم و اثرگذار را بگذرانند تا در مواقع نیاز بتوان در کمترین زمان آنان را سازماندهی کرد.
اسلامی افزود: آموزش‌های طرح صالحین فرهنگی بوده و در مقابله با جنگ نرم دشمن و تقویت ایمان گامی مهم است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما خود اعلام عجز و ناتوانی کرده‌اند که نه در هوا، زمین و دریا نمی‌توانند به این آب و خاک حمله کنند چون ایران اسلامی نیروهای جان بر کف بسیجی را دارد که با اشاره رهبر عزیز خود به صورت میلیونی در صحنه نبرد حاضر خواهند شد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: این بسیج است که تهاجم فرهنگی دشمن را خانه‌نشین کرده است و بسیج است که اگر مسئولی بخواهد پایش را از مسیر انقلاب کج بگذارد آن را راست خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: بسیجی باید سرش را در برابر خدا خاضعانه پایین بگیرد و در برابر دشمن داخلی و خارجی شجاعانه سر را بالا نگه دارد.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه رجبی فرمانده سپاه ناحیه تاکستان برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول