اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار استان زنجان:

بسیج امروز الگوی مظلومان جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار و متخصصان استان زنجان گفت: بسیج در حال حاضر به عنوان الگوی مظلومان جهان تبدیل شده و بسیج صد‌ها میلیونی در جهان در حال شکل‌گیری است.

بسیج امروز الگوی مظلومان جهان است
محمود خیبر شکن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج یکی از بازوان پر توان انقلاب اسلامی است که از نظام و دستاوردهای آن دفاع می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی نقش موثری داشته است، افزود: بسیج در عرصه دفاع از ولایت و رهبری نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
مسئول بسیج دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار و متخصصان استان زنجان ادامه داد: بسیج از همه عرصه‌های جامعه و اقشار جامعه تشکیل شده و در عرصه‌های تخصصی به وظایف خود به خوبی عمل کرده و از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس دفاع می‌کند.
وی یادآور شد: اگر بسیج در هدف اول خود به دنبال تشکیل بسیج 20 میلیونی بود اکنون با ورود به عرصه‌های مختلف و کارآمدی آن بسیج ده‌ها میلیونی در راستای نشان دادن اقتدار و توان خود در جامعه جهانی به منصه ظهور می‌رساند.
خیبر شکن تصریح کرد: بسیج با اطاعت از ولی‌فقیه و ولی امر مسلمین در دفاع از انقلاب تمام قد ایستاده و مقاومت می‌کند تا دستاوردهای نظام الگویی برای جهانیان باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج در حال حاضر به عنوان الگوی مظلومان جهان تبدیل شده و بسیج صد‌ها میلیونی در جهان در حال شکل‌گیری است.
مسئول بسیج دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار و متخصصان بیان داشت: اقتدار و توان این نیروی عظیم انقلاب الگوی موج بیداری کشورهای جهان اسلام و اروپایی شده است.
وی ادامه داد: بسیج مدافع ارزش‌های اسلامی است و در دوران دفاع مقدس همچنان که در حوزه جنگ سخت برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کرد در حال حاضر با حضور مقتدرانه در حوزه جنگ نرم و با تغییر تاکتیک در این عرصه به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند.
خیبر شکن با بیان اینکه دشمن در حال حاضر با تغییر روش در عرصه‌ دیگری به مقابله با انقلاب می‌پردازد، یادآور شد: بسیج نیز با درک این موضوع و تغییر استراتژی به تناسب رسالت خود برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج با ساماندهی نیروهای خود در همه عرصه‌ها حضور داشته و به وظیفه و تکلیف خود بر اساس خواسته‌های مقام معظم رهبری عمل می‌کند.
مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار و متخصصان از تجمع بسیجیان استان زنجان خبر داد و گفت: بسیجیان زنجانی همزمان با روز تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال جاری تجمع بزرگ بسیجیان استان را در زنجان و شهرهای تابعه برگزار می‌کنند.
وی یادآور شد: بسیج اقشار برنامه‌های خود را در هفته بسیج به نحو مطلوبی برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول