اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت:

بسیج بدنه فعال ملت در دفاع از آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دهدشت گفت: بسیج بدنه فعال ملت در دفاع از آرمان‌های انقلاب است و هر کجا و در هر عرصه‌ای که پرچم دفاع از انقلاب و نظام به دست پرتوان بسیج افتاد، ملت شریف ایران طعم شیرین پیروزی را چشید.

بسیج بدنه فعال ملت در دفاع از آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبر گزاری فارس از دهدشت رضا خادم‌حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج به ملت شریف ایران اظهار کرد: یادآوری هفته بسیج در حقیقت یادآوری اندیشه تابناک حضرت امام (ره) در دفاع از انقلاب و دستاورد‌های ان است.
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت افزود: بسیج بدنه فعال ملت در دفاع از آرمان‌های انقلاب است که هر کجا و در هر عرصه‌ای که پرچم دفاع از انقلاب و نظام به دست پر توان آن افتاد، ملت شریف ایران طعم شیرین پیروزی را چشید.
خادم‌حسینی تصریح کرد: بسیج یادآور بزرگ مردانی پاک و بی‌ادعا است که با اهداء جان خود عزت و افتخار را به ملت شریف ایران تقدیم کرده و برای همیشه نام نیکی در ذهن و یاد مردم  به‌جا گذاشتند.
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان داشت: در این هفته قریب به 35 برنامه متنوع از جمله همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور امام جمعه و دیدار جمعی از بسیجیان جامعه مهندسین با امام جمعه شهر دهدشت را در دستور کار داریم که در اولین روز از هفته بسیج برخی از این برنامه‌ها اجرا شده است.
وی با اشاره  به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در پنج آذر ماه سال 58، عنوان کرد: به مناسبت این روز تاریخی، همایش بزرگ 6 هزار نفری بسیجیان شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار می‌شود.
خادم حسینی ادامه داد: در این هفته مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کهگیلویه را با حضور خانوداه شهدا و عموم مردم خواهیم داشت.
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به حضور پررنگ بسیج جامعه پزشکی در برنامه‌های این هفته، خبر داد: به همت بسیج جامعه پزشکی اعزام تیم درمانی به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه و ویزیت رایگان مردم این مناطق در درمانگاه سپاه دهدشت از روز اول هفته بسیج آغاز شده و در طول هفته به درمان بیماران نیازمند می‌پردازند.
خادم حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری دعای کمیل و همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، تجلیل از فرزندان شهدا، ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌های روشنگری و سیاسی، محافل انس با قرآن و مراسم عصری با شعرا از دیگر برنامه‌های بسیج در شهرستان کهگیلویه خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول