اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

بسیجیان بافق با امام جمعه این شهر دیدار کردند

خبرگزاری فارس: جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان بافق با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

بسیجیان بافق با امام جمعه این شهر دیدار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، در دومین روز از هفته بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و فرماندهان سپاه و گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) بافق در ناحیه مقاومت بسیج به اتفاق فرماندار، معاون فرماندار و گروهی از پاسداران و بسیجیان شهرستان بافق به منظور تجدید میثاق با ولایت و رهبر معظم انقلاب با امام جمعه بافق دیدار کردند.
امام جمعه بافق در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.
حجت‌الاسلام سید جواد سیلمانی خاطرنشان کرد: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.
وی با اشاره به تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد: با وحدت کلمه، بصیرت و آگاهی و حفظ روحیه بسیجی در جامعه و اطاعت از ولایت‌فقیه تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد.
فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) بافق نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری خود، آمادگی کامل بسیجیان بافق را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.
از 30 آبان تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول