اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده غرب هرمزگان در مجلس:

رمز عبور از گردنه‌های تاریخی توجه به فرهنگ بسیج است

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‌های غربی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای عبور از گردنه‌های تاریخی، نیازمند رجعت به فرهنگ غنی بسیج هستیم.

رمز عبور از گردنه‌های تاریخی توجه به فرهنگ بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز طی نشستی در ‌ارتباط‌ با هفته بسیج در جمع مسئولان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: این هفته تعلق به همه ملت ایران دارد چرا که روح بسیج برآمده از اراده ملت بزرگ ایران است و این فرهنگ در طول تاریخ همیشه در وجود ملت ایران جاودانه بوده و امروز برای عبور از گردنه‌های تاریخی، نیازمند به رجعت به این فرهنگ غنی هستیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مفهوم بسیج عمومی پس از وقوع انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و وقوع جنگ تحمیلی معنی منحصر به فردی یافت که هرگز نمی‌توان از نقش در آن پیروزی انقلاب اسلامی غافل شد.
جباری با اشاره به ضرورت گرامیداشت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: دستاوردهای بسیاری از دوران دفاع مقدس برای مردم به یادگار ماند که فرهنگ ایثار و تلاش که عجین شده با فرهنگ بسیجی است یکی از این دستاوردهای ارزنده بود و امروز برای تسلی دل مادران شهید و همسران شهدا و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران باید به نحوی عمل کنیم که روز به روز این فرهنگ اصیل در جامعه نمود بیشتری داشته باشد.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی، سادگی، اصالت در رفتار، منش جوانمردانه و روحیه صبر و استقامت را از جمله شاخصه‌های ممتاز و بارز فرهنگ بسیجی یاد کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس آنچه که باعث می‌شد تا جلوه‌های با شکوهی از پیروزی توام با عزت کسب شود دوری کردن از خودبینی و تلاش در مسیر رضای حق تعالی بود و بدون شک با این رفتار امروز نیز می‌توان کشور را از دام فتنه‌های گوناگون رهایی بخشید.
جباری با گرامیداشت یاد تمام شهدای بسیجی استان هرمزگان، اظهار داشت: دشمنان عظمت فرزندان غیور ملت ایران را فراموش کرده‌اند که به خود اجازه تهدید و زور گویی می‌دهند اما باید بدانند که برای ایستادگی در برابر همه آنها و برای شکستن هیمنه پوشالی شان، قدرت دلیر مردان و شیر زنان هرمزگانی کافی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول