اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

مسئولیت بسیج در نظام ما تمام نشدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: مسئولیت بسیج و بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام نشدنی است.

مسئولیت بسیج در نظام ما تمام نشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان رامیان اظهار داشت: این گونه نیست که فقط در زمان جنگ یا به هنگام تهدید‌های دشمنان به بسیجیان نیاز داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هرچند فعالیت‌ها و رشادت‌های بسیج و بسیجی با جنگ تحمیلی و در زمان هشت سال دفاع مقدس نمود بیشتری داشته است و در واقع در آن زمان عظمت این نیروهای مخلص خدا به جهانیان معرفی شد.
فرماندار شهرستان رامیان گفت: بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب حضور حماسی داشته و این نهاد مردمی تاکنون برگ‌های زرینی از تاریخ ارزشمند نظام را به نام خود ثبت کرده است.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های بسیجیان و اعتمادسازی که در جامعه به وجود آوردند و از همه مهم‌تر مورد تائید رهبری هستند همیشه باید به عنوان بازوانی توانمند و کارآمد به کمک مسئولان بیایند تا خللی در حرکت رو به جلوی پیشرفت و سعادت جامعه احساس نشود.
سمیعی با اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز جای شهدا در بین ما خالی است، ولی دستاوردهایی که این نظام به دست آورده به مدد ایثار و از خودگذشتگی آنان بوده است.
وی ادامه داد: شایسته است در چنین ایامی با برگزاری یادواره‌ها، همایش‌ها و گل‌افشانی و غبارروبی مزار آنان و مهم‌تر از همه ملاقات با خانواده‌های آنها یاد و خاطره شهدای را گرامی بداریم.
فرماندار شهرستان رامیان اضافه کرد: بسیج نماد ایثار، شهادت و جانفشانی ملت قهرمان ایران اسلامی است، افزود: جوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس با خون پاک خود درخت تنومند نظام را آبیاری کردند.
سمیعی با اشاره به تهدیدهای استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل علیه نظام و جواب دندان شکن و شجاعانه مقام معظم رهبری به سران این کشورهای اذعان داشت: جهان و جهانیان باید بدانند تا وقتی که فرهنگ بسیج و روحیه ایثار و شهادت در وجود مسئولان و مردمان ایران است راه به جایی نمی‌برند و محکوم به شکست هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول