اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

بسیجیان صنعت گاز کشور در برابر تحریم‌ها ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: بسیجیان صنعت گاز کشور در برابر تحریم‌ها ایستاده‌اند.

بسیجیان صنعت گاز کشور در برابر تحریم‌ها ایستاده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون برای اعتلای نظام اسلامی تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر بسیج هستیم.
وی افزود: بسیج و بسیجیان در این نظام تاریخ‌ساز شدند تا ما با افتخار و عزت در پهنای گیتی زندگی کنیم و این امر نشان دهنده جایگاه بسیج است.
مدیرعامل پالایشگاه جم با اشاره به نقش بسیجیان در اعتلای صنعتی و اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه و به ویژه صنعت پالایشگاهی کشور غنیمتی است که در کشور عزیزمان شاهد آن هستیم و باید از حضور بسیج در عرصه‌های تولید نهایت استفاده را ببریم.
اسلامی تصریح کرد: ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا و تلاش در راه شکوفایی ایران اسلامی، نکته بارزی است که در میان بسیجیان شاهد آن هستیم.
وی اضافه کرد: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت‌پذیری از رهبر فرزانه نظام، اخلاص، فروتنی و شکستن نفس از دیگر شاخص‌های مهم افراد بسیجی است و بسیجیان تمام خصائل نیکو را در خود جمع کرده‌اند.
مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: یک بسیجی فعال همواره باید ارزش‌ها و کرامت اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهد و در تمام امور برای دیگران الگو باشد.
اسلامی با تجلیل از بسیجیان پالایشگاه جم ابراز داشت: کار در پالایشگاه فجر جم نیز مصداق دیگری از صحنه‌های جبهه مقاومت در مقابل تحریم‌های دشمن است که بسیجیان این شرکت تا کنون در این راه سرفراز بوده‌اند و اجازه نداده‌اند روند تولید حتی برای لحظه‌ای متوقف شود.
وی عنوان کرد: اکنون به جرات می‌توان گفت بخش مهمی از دستاوردهای بزرگ این شرکت با مشارکت کارکنان و کارگران بسیجی بدست آمده است.
اسلامی اذعان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر سربلندی ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها تلاش کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول