اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام می‌شود؛

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز مشاوره در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گلستان گفت: به زودی بزرگ‌ترین مرکز مشاوره استان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور در گلستان افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز مشاوره در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید بختیاری شامگاه سه‌شنبه در همایش استانی نقش مشاوره و خانواده متعالی در سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان ضمن گرامیداشت روز خانواده اظهار داشت: این مرکز با هدف نشر و ترویج فرهنگ مشاوره و برا ی جلوگیری از سو استفاده برخی سودجویان راه‌اندازی و طراحی شده است.
وی تصریح کرد: وظیفه ما مشاوران ارتقای سطح سلامت روانی و اجتماعی جامعه و استحکام بنیان خانواده است و برای بهبود عملکرد این مهم باید ابتدا به روشن‌سازی نقش همسری اقدام کرد.
رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گلستان گفت: خانواده‌ها باید بدانند که این نقش بر تمام وظایف و نقش‌ها اولویت دارد تا امروز تمام تلاش روانشناسان دوام بخشی به این پیوند است، زیرا شرط استقرار جامعه به وجود نهاد خانواده وابسته است و عملکرد سایر نهادها در گرو چگونگی این نهاد است.
بختیاری ابراز داشت: خانواده‌ها باید هشیار باشند فرزندانشان  قانون‌مداری و محبت‌ورزی را در محیط خانواده و با الگوبرداری از والدین خود می‌آموزند.
وی ادامه داد: تاکید مدیران تربیتی بر این است که رفتارهای شخص در مسیر اصول و اعتقادات خود باشد نه الگوبرداری از سایر فرهنگ‌های بیگانه که موجب تعارض و ناهنجاری‌های رفتاری در نسل مطلع ما می‌شود.
رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گلستان گفت: تربیت در خانواده مقوله حساسی است که اگر در مسیر درست آن قرار نگیریم ارزش‌ها را به لغزش‌ها تبدیل می‌کند.
بختیاری خاطرنشان کرد: این مسیر نادرست نسل را به جای اجتماعی شدن به اشتباهی شدن می‌کشاند و مسیردهی و جهت‌بخشی درست به نظام تربیتی خانواده بر عهده ما مشاوران و روانشناسان است.
وی گفت: امید ما بر این است که خانواده‌ها مشاوره را به عنوان راه حل آخر برای رفع مسائل ندانند بلکه از آن به عنوان راهی برای جهت‌گیری مناسب و پیشبرد اهداف متعالی خانواده بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول