اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 و 30 آبان ماه در همدان صورت می‌پذیرد؛

برگزاری کارگاه مشاوره ایدز در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان همدان از برگزاری کارگاه مشاوره ایدز در 29 و 30 آبان ماه در همدان خبر داد.

برگزاری کارگاه مشاوره ایدز در همدان
سید جلال‌الدین بطحایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نشست مشترک هفته جهانی ایدز اظهار کرد: در این نشست یک سری مصوبات مشخص در راستای برنامه‌های هفته جهانی ایدز گرفتیم که بر اساس آن هر اداره‌ای باید به فراخور موقعیت و با توجه به حیطه کاری‌اش، فعالیت‌هایی را بر عهده بگیرد.
وی عنوان کرد: با توجه به هم‌اندیشی انجام شده مقرر شد اطلاع‌رسانی جامع و خوبی به مردم استان در این هفته ایدز در رابطه با این بیماری داشته باشیم.
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان همدان گفت: در ارتباط با بیماری ایدز، اینگونه نیست که مثل تب مالت بگویم پارسال 10 مورد داشتیم، امسال 12 مورد شده بلکه هدف بر پیشگیری و آگاهی‌بخشی متمرکز است.
وی گفت: ایدز بحثی است که در ارتباط با آن ما به دنبال اطلاع‌رسانی، آموزش و پیشگیری از موارد بیماری و ابتلا در آینده هستیم اگرچه موارد جدید همواره در حال شناسایی است.
بطحایی خاطرنشان کرد: شناسایی موارد ایدز توسط کلینیک‌ها، پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی صورت می‌گیرد که در این زمینه افراد پر خطر شناسایی و معرفی می‌شوند که در صورت نیاز آزمایش داده و اگر نتیجه آزمایش مثبت باشد، مراحل کاری طی می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در باب ایدز ما در حال آموزش و ارتقای آگاهی هستیم تا بر اساس این اطلاع‌رسانی را به مردم می‌دهیم تا در آینده ضرر آن کمتر باشد چون ایدز بیماری خاصی است و دارای دوره کمون طولانی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول