اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کردستان

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای برای آحاد جامعه امری ضروری است، گفت: در حال حاضر واحد مشاوره در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان راه‌اندازی شده و آماده خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محسن‌حسن‌خانی امروز در آیین پایانی نخستین جشنواره شهروند برگزیده که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این جشنوراه بهانه‌ای برای تجلیل و قدردانی از بانیان اصلی امینت در استان است.
وی همه مردم کردستان را شهروندانی برگزیده عنوان کرد و افزود: در مقایسه کردستان با سایر استان‌های کشور، پی به مسئولیت پذیری و همکاری مردم در عرصه‌های مختلف با مسئولان و نیروهای امنیتی خواهیم برد.
وی با بیان اینکه بسیار از مسائل و مشکلات توسط خود مردم حل و فصل می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون در سایه تعامل خوب مردم، پلیس و مسئولان شرایط مناسبی در استان از هر نظر فراهم شده است.
فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان سهم من در امنیت، گفت: این شعار با هدف اینکه هر کس بداند در ایجاد امنیت در جامعه چه‌قدر سهیم است مطرح شد.
حسن‌خانی ادامه داد: بهبود و کاهش تخلفات در سطح جامعه نتیجه همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم و هم‌چنین رعایت قوانین توسط عموم مردم است.
وی به کاهش 21 درصدی تلفات تصادفات امسال در کردستان اشاره کرد و اظهارداشت: در سال جاری 76 نفر یعنی 21 درصد نسبت به سال گذشته در تصادفات کاهش کشته در سطح استان داشته‌ایم.
حسن‌خانی در ادامه افزود: با وجود کارها و فعالیت‌های انجام شده در جاده‌های استان به دلیل اتوبانی نبودن آنها و وجود نقاط حادثه‌خیز فراوان همواره شاهد حوادث ناگواری هستیم.
فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به راه‌اندازی واحد مشاوره در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای برای آحاد جامعه امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است، از این رو خدمات کیفی و مؤثر در این زمینه از سوی متخصصان و کارشناسان مشاوره و مددکاری پلیس می‌تواند عامل موثری در کاهش پرونده‌های قضایی شود.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: در بسیار از مسائل 90 درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاور‌ها و مددکاران مستقر در کلانتری‌های استان منجر به سازش شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما همواره در حال توسعه مراکز مشاوره‌ای به عنوان یک کار زیربنایی در سطح کلانتری‌های استان هستیم.
فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه بیش از 99 درصد مراجعان به کلانتری‌های استان به دنبال کار خدماتی هستند، اضافه کرد: بحث اصلاح الگوی رفتار ار در دستور کار پرسنل نیروی انتظامی قرار داده‌ایم.
در این مراسم دو نفر از شهروندان برگزیده به بیان خاطره و علت برگزیده شدن خود پرداختند که در این میان بختیار شافعی کارمند شهرداری سنندج در اقدامی شجاعانه زنی را که توسط باند ربایندگان زنان ربوده شده بود با اتوبوس ناوگان شهری تعقیب کرده و او را از چنگال این دیو صفتان رهایی بخشید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول