اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس آموزش و پرورش بردخون خواستار شد؛

تشکیل مرکز مشاوره دانش‌آموزی در بردخون

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: راه اندازی هسته یا مرکز مشاوره دانش‌آموزی در بردخون ضروری است.

تشکیل مرکز مشاوره دانش‌آموزی در بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور چهارشنبه شب در جلسه کارگروه مدیران ابتدایی بردخون با تبریک دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید فرخنده غدیر اظهار داشت: همه ما به عنوان معلم نقش اساسی در رشد و شکوفایی دانش‌آموزان داریم و رسالت اصلی معلم انسان سازی و نشان دادن مسیر هدایت در جامعه است.
وی افزود: دوران کنونی نیازمند تلاش و فعالیت مضاعف در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام است و سلاح دانش بهترین راه مقابله با این هجمه دشمن است هر چند باید به تجهیزاتی مجهز شویم که بتوانیم نقشه‌های شوم معاندان و بدخواهان را متلاشی کنیم.
معاون آموزش و نوآوری اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: برنامه‌ها باید مشارکت محور باشد و مدارس فعالانه عمل کنند و نسبت به اهداف تعلیم و تربیت متعهد باشند.
بهرام حسینی‌پناه ادامه داد: مدارس با ارتقای سطح کارآمدی برنامه‌ها، استفاده از خرد جمعی و پویایی، دانش‌آموزان را خلاق و خوش فکر سازد.
حسینی‌پناه افزود: طر‌ح‌هایی نظیر پرورش خلاقیت با رویکرد اصلاح الگوی مصرف در همه مدارس ابتدایی، طرح جابر ابن حیان در 10 مدرسه ابتدایی، طرح در محضر قرآن، طرح توصیفی و دعوت از اولیا به صورت پایه‌ای در مدارس ابتدایی از جمله طرح‌های اجرا شده و در حال اجرا در مدارس بردخون است.
مشاور مدارس بردخون نیز گفت: دانش‌آموزانی که در خواندن، نوشتن و درس ریاضی مشکل دارند باید به مشاور مراجعه کنند و لازم است دانش‌آموزان و دبیران و خانواده‌ها از مشکلات مطلع شوند و برای رفع آن با مشاوران همکاری کنند.
ایرج دوراهکی با بیان اینکه هسته مشاوره و مرکز مشاوره‌ای در منطقه بردخون وجود ندارد، گفت: وجود مشاور در دوره ابتدایی ضرورتی انکار ناپذیر است و اگر در این زمینه تلاش نشود ممکن است به آینده دانش‌آموزان لطمات زیادی وارد شود.
وی اضافه کرد: تأثیر لهجه‌ها در روان خوانی دانش‌آموزان بسیار زیاد است که آموزگاران ابتدایی و معلمان سایر مقاطع باید در این زمینه توجه داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول