اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با ارائه مجوز به متقاضیان واجد شرایط ؛

مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی در کردستان تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: با ارائه مجوز به متقاضیان واجد شرایط مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در کردستان تاسیس می‌شود.

مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی در کردستان تاسیس می‌شود
رامین اسدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این مراکز مشاوره با هدف ایجاد ارتباط منطقی، مستمر و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینی نوآوری محور استان با تولید سرانه ناخالص داخلی استان تاسیس می‌شود.
وی کمک به شبکه‌سازی اکوسیستم کارآفرینی کشور برای تحقق اهداف مطرح در بند پنج نقشه جامع علمی و سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان وسرمایه‌گذاران در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید ومخاطره‌پذیر در عرصه مزیت‌های عمده و رقابتی استان را از مهم‌ترین اهداف تاسیس این مراکز مشاوره عنوان کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، اطلاع رسانی و خدمت کارآفرینی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی و هرگونه انحراف در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها را از دیگر اهداف اجرای این مهم عنوان کرد.
اسدی تصریح کرد: با توجه به نقش حایز اهمیت مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در هدایت و ارائه مشاوره‌های قوی و اثر بخش در سرمایه‌های مخاطره‌آمیز مبتنی بر دانش و فناوری‌های نوین در عرصه مزیت‌های برجسته رقابتی استان‌ها، جزئیات کامل آیین‌نامه اجرایی تاسیس این مراکز تیرماه امسال در چهل و سومین نشست شورای عالی اشتغال مورد تصویب اعضای این شورا قرار گرفت.
وی تاسیس این مراکز، علاوه بر داشتن شرایط عمومی، باید دارای مدرک دکتری تخصصی در فعالیت مورد مشاوره با سه سال سابقه مفید اجرایی باشند و یا حداقل مدرک کارشناسی ارشد در فعالیت مورد مشاوره با پنج سال سابقه مفید اجرایی و تحقیقات کاربردی درهمان زمینه را داشته باشند.
اسدی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستور العمل و همچنین آیین‌نامه اجرایی تاسیس این مراکز مشاوره، به اداره امور اجتماعی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول