اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد:

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی که توسط مسکن و شهرسازی استان در حال انجام است تسریع یابد.

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه شامگاه سه شنبه در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اقدام سازمان مسکن و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر پایان یابند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 37 پروژه دولتی در دست احداث توسط سازمان مسکن و شهرسازی استان وجود دارد، تصریح کرد: برودت هوای استان نباید سستی و رخوت در اجرایی شدن پروژه‌های مسکن و شهرسازی استان ایجاد کند.
این مسئول افزود: نباید در صورت نامساعد بودن هوا کارهای اجرایی پروژه تنزل کند بلکه باید برای تسریع در روند اجرا، کارهای داخلی پروژه را به اتمام برسانیم.
محبت‌خواه با اشاره به پروژه‌های آماده تحویل در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: قابل افتتاح بودن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه در دهه فجر امسال پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه از پروژه‌های در دست اجرای این اداره 9 پروژه مربوط به مرکز استان آذربایجان غربی است، گفت: در راستای عملیاتی کردن این پروژه‌ها اقدامات اساسی انجام می‌گیرد.
این مسئول عمده پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل را در مرکز استان آذربایجان غربی مرکز بهداشتی و درمانی شهرک گلمانخانه ارومیه، مسجد شهرک گلمانخانه، کتابخانه شهرک ایثار، خانه مطبوعات و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ساختمان اداری ثبت و احوال استان، ساختمان اداره کار و امور اجتماعی، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز خدمات حمایتی و موزه تاریخ  طبیعی ارومیه اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی در این پروژه‌ها قابل قبول و مطلوب ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول