اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج انجام می‌شود؛

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی و سازندگی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج 32 پروژه عمرانی و سازندگی که به همت بسیجیان عملیاتی و اجرایی شده در نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی و سازندگی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر اسفندیاری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان طرح‌های بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت: همه این طرح‌ها در قالب اردوهای هجرت در تابستان امسال شکل اجرایی گرفته و با تکمیل شدن آنها به میمنت هفته بسیج این طرح‌ها که شامل ساخت غسالخانه، مسجد، حمام در روستاها، راه‌سازی، ‌مدرسه‌سازی، ساخت خانه عالم و همچنین احداث واحدهای مسکونی برای محرومان است در کنار برخی از پروژه‌های عمرانی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد تا حرکت خوبی را در سنگر سازندگی از بسیجیان شاهد باشیم.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل ادامه داد: بعد از پایان جنگ هشت ساله، بسیجیان ما در کنار حفظ آمادگی نظامی و انجام تمرین‌های مختلف در مناسبت‌های متعدد در سنگر جدید به نام سازندگی و مقابله با تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن حضوری موفق داشته‌اند به طوری که یک خیز خوبی را در حوزه عمرانی و اجرایی و سازندگی در اندیشه و تفکر بسیجیان شاهد هستیم.
این مسئول با اعلام اینکه بسیجیان ما از توانمندی منحصر به فرد و روحیه پر شور و نشاط در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: حضور بسیج در عرصه سازندگی تکلیفی است که بر اساس ماموریت و رسالت بر عهده آنها گذاشته شده است.
اسفندیاری با گرامیداشت هفته بسیج، به ویژگی‌های نیروهای بسیجی به ویژه بسیجیان عرصه سازندگی اشاره کرد و ابراز داشت: بسیجیان در کمال عظمت و ابهت در برابر تهدیدهای دشمن، در خدمت‌رسانی به محرومان خود را خادمی کوچک می‌دانند که با الهام از اندیشه بلند انقلاب اسلامی و امام راحل به کمک نیازمندان می‌شتابند.
وی به اجرای موفق طرح اردوهای هجرت در تابستان امسال اشاره کرد و بیان داشت: بیش از هزاران نفر روز فعالیت عمرانی و سازندگی را در عرصه‌های مختلف شاهد بودیم که نشان از توان و اراده والای این قشر است.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به برجستگی‌های بسیج و داشتن سه اصل اخلاص، ‌عشق و بصیرت اشاره کرد و بیان داشت: کشور ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت روز افزونی داشته که همین امر سبب شده تا دشمن به جنب و جوش بیفتد.
وی حمایت شایسته مسئولان استان را از طرح‌های مختلف بسیج به ویژه تشکیل هسته‌های صیانت در محلات برای ترویج سیره امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد و گفت: بسیج نیروی آماده‌ای است که می‌تواند در این زمینه پیشتازی کند.
این مسئول تقویت بنیه‌های علمی و پژوهشی و حلقه‌های صالحین بسیج را از دیگر اقدامات مناسب و شایسته برشمرد و افزود: در این زمینه بسیجیان استان اردبیل عملکرد موفق و بسیار مناسبی داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته بسیج برنامه‌های متعدد دیگری در سطح استان برگزار شد که برپایی محافل و مسابقات قرآنی، نشست‌های بصیرت همسران بسیجی و سپاه، ‌نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در پیام نور خلخال، آغاز اجرای طرح ابرار در بسیج و ده‌ها برنامه دیگر همزمان با این هفته در اردبیل اجرا شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول