اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس خبر داد:

واگذاری پروژه‌های دارای ظرفیت به بسیج سازندگی فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس از واگذاری پروژه‌های دارای ظرفیت به بسیج سازندگی فارس خبر داد.

واگذاری پروژه‌های دارای ظرفیت به بسیج سازندگی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی استان فارس با بیان اینکه این استان دارای اقلیم متنوع جغرافیایی، مردمانی سخت‌کوش و ظرفیت‌های بالقوه و فراوان است بر تلاش بیشتر تاکید کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های استان فارس در راستای خدمت به خلق خدا استفاده شود.
وی یکی از فرصت‌های موجود در استان فارس را ظرفیت‌های فراوان گردشگری اعم از مذهبی، تاریخی، فرهنگی و... برشمرد و افزود: مدت اقامت گردشگری که وارد استان فارس می‌شود از سه و نیم شبانه‌روز به دو و هفت دهم شبانه‌روز کاهش یافته است.
معاون عمرانی استاندار فارس میزان هزینه انجام شده توسط یک گردشگر در استان فارس را روزانه 180 دلار عنوان و خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌های استان فارس بهره برد چراکه شکر این فرصت‌ها استفاده خوب از آن‌ها است.
اردکانی با اشاره به اردوهای جهادی اضافه کرد: جهادگران بسیجی که در حد بضاعت حداکثری به نقاط محروم و مردم آنجا کمک می‌کنند جای تقدیر دارند.
وی بیان داشت: آن برکتی که خداوند به کار جهادگران بسیجی داده دلیلش نیت خدایی این افراد است.
معاون امور عمرانی استاندار فارس با تاکید بر تبدیل حداقل‌ها به حداکثرها بیان داشت: در عین حال خدمت بزرگی که جهادگران بسیجی و بسیج سازندگی انجام می‌دهند اما دستگاه‌های متولی چندان شناختی نسبت به این مجموعه ندارند.
اردکانی ابراز داشت: اگر مسئولان و مدیران اجرایی شناختی نسبت به بسیج سازندگی پیدا کنند به‌حتم میزان خدمت جهادگران بسیجی دو چندان می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در قانون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای بسیج سازندگی تعریف شده است، بر معرفی آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: حضور بسیج سازندگی در پروژه‌های عمرانی در کنار اجرای کارهای فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت کاهش قیمت تمام شده پروژه‌های عمرانی است.
معاون عمرانی استاندار فارس با تاکید بر شناخت پروژه‌هایی که می‌توان به مجموعه بسیج سازندگی واگذار کرد ابراز داشت: در استان فارس آن دسته از پروژه‌های دارای ظرفیت را به بسیج سازندگی واگذار می‌کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول