اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی از هفته سوم؛

صبای نوین قم برابر شهرداری زنجان متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی از رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل البرز شهرداری زنجان متوقف شد.

صبای نوین قم برابر شهرداری زنجان متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یکشنبه شب با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته سوم خود شد و در گروه دوم دیدار حساس صبای نوین قم و البرز شهرداری زنجان در قم نتیجه ای جز تساوی در پی نداشت.
طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در دومین دیدار خانگی میزبان تیم البرز شهرداری زنجان بودند ولی در تلاش برای کسب دومین پیروزی در دیدارهای خانگی تلاش موفقیت آمیز عمل نکردند و به نخستین تساوی خانگی خود تن دادند.
تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و البرز شهرداری زنجان در دیداری حساس از هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
شاگردان عباس رحمانی در این دیدار خانگی در حالی که مقابل دیدگان مسئولان باشگاه صبای قم نظیر محسن رمضان بیگی و محمدرضا کشوری فرد سرپرست باشگاه و مدیر تیم فوتبال صبا و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال قم بازی می‌کردند، هر چقدر تلاش کردند، نتوانستند در خانه نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو کسب کرده و سومین پیروزی خود را به دست بیاورند.
این دیدار در هفته سوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به تساوی دو بر دو انجامید که صبای نوین قم در نیمه نخست بازی برتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت و با برتری دو بر یک به رختکن رفت.
در نیمه دوم صبای نوین توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها در مقابل دروازه تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان صاحب موقعیت گلزنی شد اما حیف که مهاجمان این تیم یعنی علی استواری و محمد رسولی در نیمه دوم کم دقت بودند و فرصت‌ها را به سادگی از دست دادند.
در اواسط نیمه دوم یک اشتباه فاحش از سوی مدافعان صبای نوین قم سر زد تا مهاجم تیم البرز شهرداری رنجان در محوطه جریمه صبای نوین با سنگربان صبا تک به تک شده و به دنبال بی احتیاطی سنگربان صبای قم، داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد و این توپ به گل تساوی تیم زنجانی تبدیل شود.
صبای نوین قم که در بازی خانگی قبل خود که دیداری از هفته نخست فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته سوم کشور در مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا به میدان رفت و با کسب پیروزی یک بر صفر از این مسابقه خارج شد و در هفته دوم نیز تیم شاهین البرز را در خانه حریف سه بر دو شکست داده بود، با این تساوی هفت امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جای گرفت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول