اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

موضع نماینده مجلس در خصوص فتنه باید روشن باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در انتخابات باید بصیرت داشت مگر می‌شود کسی نماینده مردم قزوین شود ولی همراهی با سران فتنه داشته باشد و یا چیزی در خصوص فتنه نگوید، مردم باید این را بدانند و می‌توان اینگونه رصد، شناسایی و انتخاب کرد.

موضع نماینده مجلس در خصوص فتنه باید روشن باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری بعد از ظهر امروز در همایش شکوه خدمت و حدیث هجرت که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در جنگ سخت، دشمن جسم و جان مردم را مورد هدف قرار داده بود و بسیاری از بسیجیان در جبهه‌های جنگ شهید شدند و یا به درجه جانبازی نائل آمدند و خیلی خوب این هشت سال جنگ و دفاع را رقم زدند.
وی ادامه داد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست حتی یک وجب از خاک این کشور را بگیرد و مشاهده کرد با شهادت هر نفر، خانواده و دوستان وی، آمده و به بسیج می‌پیوندند و روز به روز بسیج بزرگ‌تر می‌شود و امروز 70 میلیون بسیجی داریم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: دشمن متوجه شد با هدف قرار دادن جسم و جان مردم نمی‌تواند موفق شود بنابراین گفتند اگر بتوانند روحانیت را از جامعه جدا کنند موفق می‌شوند زیرا روحانیت دارد روشنگری و هدایت می‌کند و در دوره‌ای نیز به این نتیجه رسیدند که سپاه را از مردم جدا کنند و بعد نیت اصلی خود را آشکار کردند و ولایت را هدف قرار دادند.
وی افزود: دشمن ولایت را هدف قرار داد و می‌گفت اگر ولایت را از جامعه بگیریم دیگر انگیزه‌ای برای دفاع نیست و لازم نیست این 70 میلیون را هدف قرار دهیم چراکه دیگر سرباز ما هستند و سرباز اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند و جنگ نرم را رقم زدند.
صابری تصریح کرد: دشمن در فتنه سال 88 به این نتیجه رسید که دیگر موفق شده است و با هجمه‌ای که به افکار مردم داشته توانسته مردم را از دین جدا کرده و منزوی کند و آن قدر مطمئن شدند که برخی چهره‌ها که شناخته شده نبودند نیز به صحنه آمدند و خود را به مردم معرفی کردند.
وی یادآور شد: جریان 9 دی خط کشی شد تا ببینیم چه کسانی ولایی هستند و چه کسانی ضد ولایت هستند و در 9 دی مردم آمدند پاسخ دادند که شما موفق نشدید و در جنگ نرم شکست خوردید و مردم دین‌شان را دوست دارند و ولایت‌مدار هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت فعالیت بسیج گفت: تفکری در این انقلاب موجب پیروزی شده است؛ گاهی در این مسیر که می‌رویم بعضی افراد و یا نهادها دچار روزمرگی می‌شوند و به جایی می‌رسند که به این امر بسنده می‌کنند بودجه‌ای آید و هزینه شود و کاری صورت گیرد این برای کشوری که اینقدر دشمن دارد، آفت است و بسیج آمده و می‌گوید در هر عرصه‌ای که روزمرگی و کم کاری می‌بینیم و وارد می‌شویم، به نمایش می‌گذاریم که اینگونه نیز می‌شود کار کرد.
وی افزود: همه آحاد ملت ما بسیجی هستند و ما در دورترین نقاط کشور بسیجی داریم و بسیج یک آلارم است که از انقلابی‌گری فاصله ایجاد نشود، در بحث سازندگی، فرهنگی و نظامی، زنگ را می‌زند و بسیج وارد شده و حرف آخر را می‌زدند.
صابری اعلام کرد: کسانی زمانی همرزم ما و در بسیج با ما بودند و حال مسیر دیگری را می‌روند آیا انقلاب شکست خورد و ولایت تنها بود، ولایت هیچگاه تنها نبوده و تنها نیست و نخواهد بود و فقط ما آزمایش می‌شویم که آیا با ولایت می‌مانیم.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آستانه انتخابات هستیم و بسیج برای هیچ کس تبلیغ نمی‌کند، اما بصیرت نیاز است اگر بصیرت ما زیاد بود هشت ماه فتنه نداشتیم بلکه یک ماه و یا کمتر بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین توضیح داد: باید بصیرت بالا رود در خصوص اینکه نماینده‌ای که می‌آید باید چه مشخصاتی داشته باشد؛ مگر می‌شود کسی نماینده مردم قزوین شود ولی همراهی با سران فتنه داشته باشد و مردم باید این را بدانند و یا چیزی در خصوص فتنه نگوید و فتنه را فتنه نداند و رهبری ده‌ها بار بگوید فتنه و نماینده مردم یکبار نیز از کلمه فتنه برای سال 88 استفاده نکند و آیا چنین چیزی می‌شود و می‌توان اینگونه رصد و شناسایی کرد و انتخاب کرد.
وی یادآور شد: ما با دقت رصد می‌کنیم و به مردم نیز می‌گوییم که چگونه باید رصد کنند و بصیرت داشته باشند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول