اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

عقبه فتنه 88 هنوز فعال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه عقبه فتنه 88 فعال است، گفت: هنوز جریان فتنه تمام نشده است.

عقبه فتنه 88 هنوز فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در همایش مسئولان دفاتر ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه استان مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلام در کشور ابراز داشت: بخشی از این اردوکشی‌ها به دلیل انتخابات است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه بخشی از این اردوکشی‌ها را دشمن با شکل‌گیری فتنه 88 به دلیل غفلت برخی از خواص طراحی کرده، بیان داشت: باید تلاش شود تا شرایط همبستگی بین مردم بیش از پیش تقویت شود.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است، خاطرنشان کرد: باید شرایط را برای وحدت مردم در جامعه فراهم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه انتخابات مایه وحدت، همدلی و هم افزایی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: اگر شرایط انتخاباتی تدبیر نشود و نیروهای انقلاب در ذیل گفتمان انقلاب قرار  نگیرند می‌تواند بستر ناامنی را ایجاد کند.
ابراهیمی با اعلام اینکه این جریان در دو سال گذشته حساب شده و با برنامه‌ریزی وارد شده، گفت: باید تنها گفتمان در داخل کشور گفتمان ولایت فقیه باشد تا بتوان کشور را از لحاظ سیاسی، دینی، اقتصادی و اعتقادی صیانت کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمن موج جدیدی از توطئه‌ها را نسبت به جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده، ابراز داشت: باید برای آگاهی مردم از این توطئه‌ها از تریبون نماز جمعه استفاده شود.
وی با بیان اینکه همزمانی سه سناریو بر علیه جمهوری به همراه تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی علیه ایران شدت گرفته، خاطرنشان کرد: اتهام ترور سفیر عربستان،  عنوان کردن نقض حقوق بشر توسط ایران و بحث پرونده هسته‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران از سناریوهای است که دشمنان علیه انقلاب اسلامی پیش گرفتند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه این اتهام‌ها مطلب جدیدی نیست که علیه ایران شکل گرفته، ابراز داشت: طرح همزمانی این مسائل نشان دهنده این است که دشمن به صورت حساب شده سعی می‌کند اهرم فشاری را برای چانه‌زنی به ملت تحمیل کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جنبش وال‌استریت که علیه نظام سرمایه‌داری در کشورهای غربی شکل گرفته، آنها را دچار مشکل کرده، گفت: فشار سنگینی در برابر مقام مردم علیه نظام سرمایه‌داری در حال شکل‌گیری است که این فشارها موجب شدن صدای ضجه نظام سرمایه‌داری به گوش برسد.
ابراهیمی با بیان اینکه استکبار برای اینکه در برابر این جنبش مقاومت کند و درجا ماندگی‌اش را جبران کند به دنبال فضاسازی علیه کشور است، گفت: برای برون رفت از این مشکلات سناریوهای جدیدی را علیه کشورهای اسلامی ایران و سوریه در پیش گرفته است.
این مسئول در ادامه به شکل گیری جریان بیداری که در کشورهای اسلامی اشاره کرده و بیان داشت: دشمن این جریان‌ها را نمی تواند نادیده بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه آمریکا فکر نمی‌کرد که در نوک پنجه حرکت‌های اسلامی به نفع ایران باشد، اذعان داشت: جریان‌ بیداری اسلامی بر مبنای جریانی است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و موجب پیروزی انقلاب شد و دشمن نیز برای مقابله با این جریان‌ها که به نفع انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است پرونده هسته‌ای ایران، نقص حقوق بشر را علم کرده است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول