اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان:

مهم‌ترین ماموریت بسیج داشتن بصیرت در برابر فتنه‌ است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مهم‌ترین ماموریت بسیج داشتن بصیرت در برابر فتنه‌های دشمنان است.

مهم‌ترین ماموریت بسیج داشتن بصیرت در برابر فتنه‌ است
امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج مستضعفان با فرمان تاریخی امام راحل در پنجم آذر ماه سال 58 در کشور تاسیس شد و تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور پر رنگی داشته و دارد.
وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های دفاع از نظام در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی نقش سازنده‌ای را ایفا کرده است، افزود: نقش بسیج در دوران سازندگی کشور بی‌بدیل بوده و پس از آن نیز در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی ایستادگی کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری بسیجیان را به عنوان فرماندهان مقابله با جنگ نرم و افسران جنگ نرم معرفی می‌کند که مهم‌ترین ماموریت آن در این عرصه نیز مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
وی افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام حضور گسترده‌ای داشته و نقش ویژه و برجسته‌ای را در این عرصه ایفا می‌کنند.
نظری تصریح کرد: بسیج در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ و نرم و توطئه‌های دشمنان گام‌های مطلوبی برداشته شده و بسیجیان با نقش‌آفرینی و دفاع از ارزش‌های نظام با بصیرت وارد صحنه می‌شود.
وی بصیرت‌افزایی در جامعه را از نقش‌های تاثیرگذار بسیج عنوان کرد و یادآور شد: وظیفه‌شناسی بسیج در برهه‌های مختلف در جامعه نمود یافته و با ویژگی صبر و بصیرت در برابر دشمنان ایستاده و مقاومت می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: مهم‌ترین ماموریت بسیج داشتن بصیرت در برابر فتنه‌های دشمنان است که تنها با افزایش بصیرت امت اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی مردمی بودن بسیج را از ویژگی‌های برجسته این گروه برشمرد و افزود: بسیج در درون جامعه نقش موثری ایفا کرده و انگیزه‌های قوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در راستای صیانت از انقلاب دارد.
نظری اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های جدی بسیج داشتن بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان است و با تبعیت از ولایت در زمان‌های مختلف جامعه از جمله فتنه‌ها حق را از باطل تشخیص داده و به وظیفه تاریخی خود عمل می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت بسیج فرهنگیان در کشور، تصریح کرد: اگر در دوران سازندگی مهندسان نقش اول را در سازندگی جامعه بر عهده داشتند، امروز در مقابله با جنگ فرهنگی، مسئولیت اصلی بر عهده قشر فرهنگی و آگاه جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: دشمن با علم به اینکه با جنگ سخت نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند، استراتژی جنگ نرم را در پیش گرفته و در این راه، نوک پیکان حمله دشمن به سمت نسل سوم انقلاب است.
وی با بیان اینکه دشمن با ترویج ابتذال و اعتیاد در پی مقابله با نسل جوان و آینده ساز کشور است، بیان کرد: در این عرصه، مسئولیت سختی بر عهده فرهنگیان است که برای ناکام گذاشتن دشمن، باید با بصیرت عمل کنند.
نظری تأکید کرد: امروز آموزش و پرورش در برهه حساسی از زمان قرار دارد و در این زمینه نیز مسئولیت خطیری بر عهده فرهنگیان است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول