اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

تفکر بسیجی در قلوب آزادیخواهان ریشه دوانیده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: بسیج به عنوان نماد مقاومت و پایداری مردم در انقلاب اسلامی، در قلوب ملت‌های مختلف و آزادیخواهان تأثیر مثبتی را داشته است.

تفکر بسیجی در قلوب آزادیخواهان ریشه دوانیده است
عباس حسنی محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی به عنوان تفکر دینی ارزشمند است هفته بسیج به عنوان بسیج، ولایت و بیداری نام‌گذاری شده است.
وی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در بسیج نقش بسیار پررنگ و بی‌بدیل است و اکثریت جامعه بسیجی ما را فرهنگیان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: از کارکرد بسیج در آموزش و پرورش شرکت در طرح هجرت 3، اعزام راهیان نور متشکل از بسیج دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی است.
وی اذعان کرد: ترویج حلقه شجره طیبه صالحین، ارتقای مباحث علمی و آموزشی به عنوان آیه‌های تمدن و سایر برنامه‌های متنوع مدارس به عنوان برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس است که هدف آموزش و پرورش ترویج اندیشه‌ها و افکار بسیج در بین دانش‌آموزان است.
حسنی‌محتشم در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت هفته خانواده اظهار داشت: از امروز هفته خانواده را شروع می‌کنیم و همایش تجلیل از خانواده‌های برتر را در دستور کار خود داریم.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را به هیئت دولت داد و این طرح تصویب شد برای اینکه دانش‌آموزان و خانواده‌ها وقت بیشتری را در کنار هم سپری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: برای ما خانواده از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و ما اعتقاد داریم که خانه اول دانش‌آموز شخصیت‌سازی دانش‌آموز را شکل می‌دهد و فعالیت‌های مدارس در واقع مکمل فعالیت‌های مربوط به خانه اول دانش‌آموز است.
وی در پایان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم پیوندی ناگسستنی بین خانه و مدرسه برقرار شود باید بتوانیم این دو نهاد را در کنار همدیگر قرار دهیم و پیوند عاطفی، معنوی و تعهدی ایجاد کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول