اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

تعامل بسیج و پلیس تضمین کننده امنیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: تعامل بسیج با نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است.

تعامل بسیج و پلیس تضمین کننده امنیت است
غفار محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بسیج یک جریان غیر طبقاتی و غیر قشری است که می‌تواند نبض تحولات مهمی را در دهه چهارم انقلاب در دست داشته باشد.
وی افزود: بدون شک نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن باید در جامعه و در تمام سطوح کشور به ویژه بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.
فرمانده انتظامی جهرم با تاکید بر تقویت تعامل و همکاری بسیجیان با نیروی انتظامی تصریح کرد: تعامل بسیج با نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است.
این مسئول با بیان برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی جهرم در هفته بسیج خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل دانستنی‌های انتظامی خانواده و هشدارهای امنیتی و حفاظتی، ازدواج اجباری، آنچه باید مشمولان بدانند، اینترنت و پیامدهای آن و فرزندان جامعه و فرهنگ ترافیک در پایگاه‌های بسیج از برنامه‌های نیروی انتظامی جهرم در هفته گرامی داشت بسیج است.
وی با بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا، جانبازان، بسیجیان و خانواده‌های معظم آن‌هاست، افزود: تلاش‌های بسیجیان سلحشور در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن قابل تقدیر است.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ضمن اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر با این نهاد، بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق می‌شود چرا که عملکرد پلیس و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول