اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

بشریت با توجه به پیام بسیج طعم عدل و آزادی را می‌چشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه بسیج مایه امید و صلابت انقلاب اسلامی است، گفت: بشریت برای چشیدن طعم عدل و آزادی باید به پیام انقلاب و نیروی مخلص بسیج توجه کنند.

بشریت با توجه به پیام بسیج طعم عدل و آزادی را می‌چشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان روز عزت و افتخار ایرانیان است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شاکله و حقیقت این شجره طیبه بنا نهاده شد و روز به روز شاهد بهره‌گیری و کامیابی از این نعمت عظما هستیم.
وی از بسیج به عنوان نقطه اتکا و کامیابی ملت‌های آزادیخواه جهان یاد کرد و افزود: تمام ایده‌ها و اندیشه‌های پاک امام را می‌توان در فرهنگ بسیج مشاهده کرد به طوری که آرمانی‌ترین جامعه و نظام در سایه بسیج می‌تواند شکل گرفته و خودنمایی کند.
این مسئول در ادامه سخنان خود از این مجموعه با عنوان تشکل منحصر به فرد یاد کرد و بیان داشت: امروز بعد از گذشت 32 سال از شکل‌گیری بسیج مستضعفان نه تنها شاکله و شالوده این تشکیلات ضعیف و ناتوان نشده بلکه به نقطه قوت و امید ملت ایران و تمام ملت‌های مسلمان تبدیل شده و به یقین همه به حقیقت و ارزشمندی آن پی برده‌اند.
وی بیان داشت: این شجره طیبه نه تنها قامتی تنومند داشته بلکه میوه‌هایی ارزشمند داده که نه تنها برای ملت ایران سودمند بوده بلکه برای دنیا ارزشمند و قابل اتکاست. 
رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی امروز از این شجره طیبه ترس و واهمه دارند چرا که می‌دانند عاقبت و سرانجام حرکت این تشکل انقلابی برای ایجاد حکومت آرمانی عدل الهی و تمدن شایسته بشری است.
سرداری ادامه داد: بشریت برای چشیدن مزه عدل و آزادی باید به پیام انقلاب و نیروی مخلص بسیج توجه کنند.
وی کلام حضرت امام را در مورد بسیج و محشور شدن با آنها خاطرنشان کرد و گفت: امیدواریم در این دنیا با بسیجیان پا به پا حرکت کرده و در قیامت نیز از شفاعت آنها بهره‌مند بوده و با آنان محشور شویم.
رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از 24 ذیحجه به عنوان عید مباهله و نشان دادن عظمت اسلام در میسر درست و واقعی یاد کرد و افزود: حادثه مباهله حقانیت دین اسلام و نبی مکرم (ص) را نشان می‌دهد چرا که مسیحیان در برابر اندیشه پاک و نورانی پیامبر خدا و دین اسلام نتوانستند مقابله کرده و مباهله‌ای را انجام دهند.
این مسئول ادامه داد: در این روز نبی مکرم اسلام به همراه پنج تن آل عبا در صحنه حاضر شد و دنیا دید که حقانیت نبی مکرم اسلام و دین مقدسش حقیقی و واقعی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری ضرورت تکریم و بزرگداشت روز مباهله را ضروری خواند و از این روز به عنوان روز حیاتی و سرنوشت‌ساز تاریخ اسلام یاد کرد.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین روز خانواده و تکریم از بازنشستگان را یادآور شد و اظهار داشت: باید از خدمات و تجربیات شایسته بازنشستگان استفاده کنیم و بر تحکیم بنیان خانواده روز به روز بیفزاییم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول