اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی کارگاه‌های آسیب‌شناسی مداحی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از راه‌اندازی کارگاه‌های آسیب‌شناسی مداحی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی کارگاه‌های آسیب‌شناسی مداحی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست با مداحان برازجان و روسای تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در سطح جامعه یک مسئله ارزشمند است و هیئت‌ها و تشکل‌ها در این ارتباط نقش ارزنده‌ای دارند.
وی افزود: تقویت گروه‌ها و تشکل‌های قرآنی و مذهبی در دستور کار این سازمان قرار دارد و انتظار داریم سایر مسئولان نیز در این زمینه همت به خرج دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از ایجاد بانک اطلاعاتی مداحان و هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کانون مداحان باید به نوعی خودش را در شهرستان مطرح کند و این اداره تمهیدات لازم را در راستای ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی مداحان شهرستان و هیئت‌های مذهبی فراهم کرده و این امر در سال جاری محقق می‌شود.
محمودی‌نیا، ایجاد کارگاه‌های ساختار شناسی را برای مداحان لازم دانست و تصریح کرد: مداحان باید با علوم اسلامی آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در کار خود موفق شوند.
وی از راه‌اندازی کارگاه‌های آسیب‌شناسی مداحی در دشتستان خبر داد و عنوان داشت: این کارگاه‌ها می‌توانند کمک موثری به کیفیت‌بخشی مداحی منطقه کند و این امر در دشتستان در حال انجام است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان، تهیه کتاب‌های مرجع و کمک به بالابردن سطح معلومات مداحان را خواستار شد و گفت: کانون مداحان باید محور فعالیت‌های مذهبی شهرستان شود.
مسئول کانون مداحان دشتستان نیز گزارشی از عملکرد و برنامه‌های کانون مداحان ارائه داد.
ابوذر ارمی افزود: در دشتستان طی دو سال اخیر در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و امیدوار هستیم در ماه محرم شاهد فعالیت چشمگیر و تاثیرگذار مداحان باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول