اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان استان کرمانشاه:

اجلاس ملی جامعه مداحان 27 محرم در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان استان کرمانشاه گفت: اجلاس ملی جامعه مداحان 27 ماه محرم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

اجلاس ملی جامعه مداحان 27 محرم در کرمانشاه برگزار می‌شود
مسلم مقدسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اهم فعالیت‌های کانون مداحان استان کرمانشاه اظهار کرد: راه‌اندازی مجمع مداحان و شعرای آیینی استان، برگزاری همایش آتش و عطش، دیدار 50 نفر از مداحان کرمانشاهی با رهبر فرزانه انقلاب و برپایی کلاس‌های آموزشی تخصصی مداحی از فعالیت‌های جامعه مداحان استان کرمانشاه بوده است.
مسئول جامعه مداحان استان کرمانشاه اضافه کرد: تاسیس صندوق اعتبارات و تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات مداحان، از برنامه‌های آتی جامعه مداحان استان کرمانشاه خواهد بود.
وی از برگزاری اجلاس ملی جامعه مداحان در کرمانشاه خبر داد و گفت: این اجلاس تخصصی،27محرم با حضور مداحان مطرح کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
مقدسی با اشاره به سبک‌های جدید مداحی تصریح کرد: این سبک‌ها توانسته جوانان زیادی را به دستگاه اهل بیت وصل کند،‌ بنا بر توصیه مقام معظم رهبری اگر شعر نوحه محتوای خوبی داشته باشد و نیز سبک اجرای آن به موسیقی‌های غربی نزدیک نباشد، مورد تایید و پذیرفته است.
مسئول جامعه مداحان استان کرمانشاه حضور مداحان پیشکسوت و پیرغلامان حسینی را نعمتی برای جوانان و هیئت‌های مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: در نهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان‌ حسینی در همدان، از سیدعلی میرمعینی مداح پیشکسوت کرمانشاهی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول