اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لنجان:

تخریب چهره بسیج محور برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان گفت: تخریب چهره و اقتدار بسیج و نیرو‌های بسیجی در صدر برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است و اقتدار و ثبات این نهاد مهم باید در سطوح مختلف حفظ شود.

تخریب چهره بسیج محور برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌ اکبر خاشعی پیش‌ازظهر امروز در نشست بسیج و رسانه اظهار داشت: مسئولان باید با برگزاری نشست‌های بسیج و رسانه، انسجام و هم‌افزایی میان این مجموعه‌ها را تقویت کنند و با مشارکت با یکدیگر شیوه‌های دشمن را به منظور تخریب جمهوری اسلامی ایران شناسایی کنند.
وی به نقش انسجام و هم‌فکری بسیج و رسانه در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: بی‌تردید برگزاری ابن نشست‌ها از ضرورت‌های مهم و اساسی ایران امروز است و تمام مردم باید با حفظ روحیه بسیجی خود در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی گام بردارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان با اشاره نتایج حاصل از برگزاری این نشست‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور تصریح کرد: شناخت بیشتر این حوزه با شیوه‌های دشمن و دستیابی به درک و افق مشترک بین این دو مجموعه از مهم‌ترین دستاورد‌های این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی به ضرورت استمرار اجرای این برنامه‌ها به منظور مقابله با اهداف دشمن در کشور اشاره کرد و ادامه داد: انسجام در رسانه‌ها باید با برگزاری این نشست‌ها ایجاد شود و رسانه‌ها نیز باید در عرصه‌های مختلف از بسیج و وجود روحیه بسیجی در میان مردم حمایت کنند.
خاشعی تاکید کرد: جایگاه بسیج باید در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب مانند سایر حوزه‌ها حفظ شود اما در حال حاضر کشور در این زمینه به جایگاه مطلوبی دست پیدا نکرده است.
وی به وظیفه نیرو‌های بسیجی در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تخریب چهره و اقتدار بسیج و نیرو‌های بسیجی در صدر برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است و اقتدار و ثبات این نهاد مهم باید در سطوح مختلف حفظ شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان اضافه کرد: مرور بر رسالت مشترک بسیج و رسانه از نیاز‌های جامعه امروز است و رسانه‌ها باید تفکر و فرهنگ بسیجی را در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کنند.
وی به اقدامات دشمن در راستای تخریب اقتدار بسیج در سطح دنیا اشاره کرد و گفت: توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیج به تمام مردم دنیا ثابت شده است و دشمنان ایران با استفاده از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای درصدد نابودی این مجموعه مردمی هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول