اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی نشات گرفته از حماسه حسینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: حماسه عاشورای حسینی سرشار از ارزش‌های مقدس اسلامی و تفکر بسیجی نشات گرفته از حماسه عاشورای حسینی است.

تفکر بسیجی نشات گرفته از حماسه حسینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان علیرضا بابایی در نشست با اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید لاجوردی این اداره کل اظهار داشت: هدف از گرامیداشت هفته بسیج، بزرگداشت ارزش‌ها و باورهای بسیجی، تلاش و اهتمام در نهادینه‌سازی و حاکمیت فرهنگ بسیجی در جامعه است.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه افزود: ترویج فرهنگ بسیجی در بین افراد آحاد جامعه و تلاش در خدمت‌رسانی صادقانه به بندگان خداوند و کوشش در امر اعتلای و پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و کسب رضایت خداوند متعال از دیگر اهداف بسیج است. 
مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیجی بودن امانتی سنگین و خطیری است، تصریح کرد: براساس رهنمود امام خمینی (ره) که فرمودند« بسیجی واقعی باید مانند حضرت علی (ع) که خود را وقف اسلام کرده بود عمل کند»، این رهنمود نشانگر و مبین سنگینی و خطیر بودن بسیجی بودن است و بسیجی بودن یک تکلیف و امانتی بسیار سنگینی قلمداد شده و انجام این وظیفه و مسئولیت یک تکلیف الهی محسوب می‌شود.
بابایی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید آگاه به مقتضیات زمان و دارای شعور و معرفت سیاسی باشند، اضافه کرد: در شرایط فعلی جامعه بسیجیان در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی و توطئه‌های استکبار جهانی باید آشنا و آگاه به مقتضیات زمان و دارای شعور و معرفت سیاسی بوده و در این راستای نیل به اهداف تبیینی جهاد اقتصادی با تفکر و نگرش بسیجی در جامعه گسترش و محقق می‌شود. 
مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به در پیش بودن ایام محرم حسینی و بیان اینکه تفکر بسیجی نشات گرفته از حماسه عاشورای حسینی است، اظهار داشت: حماسه عاشورای حسینی معدن و سرچشمه غنی ایثار، شهادت طلبی، غیرت و ارزش‌های مقدس اسلامی بوده و تفکر و فرهنگ بسیجی نشات گرفته از حماسه حسینی و مکتب عاشورا است.
وی ادامه داد: باید از حماسه عاشورای حسینی به نحو احسن درس گرفت و به معنای کامل و با تمام وجود در طول ایام سال بسیجی بود. 
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول