اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 90؛

تاکنون 6341 نفر شاغل در اصفهان در سامانه اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اصفهان گفت: بر اساس اطلاعات وارده در سامانه رصد اشتغال کشور، میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان اصفهان تا تاریخ 23 آبان ماه جاری 6 هزار و 341 نفر بوده است.

تاکنون 6341 نفر شاغل در اصفهان در سامانه اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل ‌در شورای اشتغال استان با بیان اینکه کمیته ایجاد اشتغال در شرق استان اصفهان به دستور استاندار با برگزاری چهار جلسه و 20 مصوبه کار خود را تاکنون دنبال کرده است، اظهار کرد: برای حفظ اشتغال موجود نیز سه جلسه با 13 مصوبه در فرمانداری شهرستان اصفهان برگزار شده است.
وی افزود: از 186هزار ایجاد فرصت شغلی در استان اصفهان در سال 90، 55 هزار و 73 نفر مربوط به شهر اصفهان است که از این میزان 47 درصد باید در بخش مسکن محقق شود.
فرماندار شهرستان اصفهان با بیان اینکه سهمیه مسکن مهر در ایجاد اشتغال در شهر اصفهان 26 هزار و 600 نفر است، اضافه کرد: 27 هزار و 400 نفر فرصت شغلی نیز باید توسط سایر دستگاه‌های شهرستان تا پایان سال جاری به وجود آید.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات وارده در سامانه رصد اشتغال کشور، میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان اصفهان تا تاریخ 23 آبان ماه جاری 6 هزار و 341 نفر بوده است.
کفیل در مورد میزان سهمیه دستگاه‌های مختلف شهر اصفهان بیان کرد: اداره‌های آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد، پایانه‌ها و حمل و نقل، تربیت بدنی، فنی و حرفه‌ای، راه و ترابری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به ترتیب ایجاد 106، 900، 710، 425، 228،91 و 945 سهمیه فرصت شغلی را متعهد شده‌اند.
وی افزود: همچنین اداره‌های تعاون، زندان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، شهرک علمی و تحقیقاتی، آفبا و صندوق مهر استان اصفهان متعهد شده‌اند به ترتیب 574، 65، یک هزار و 400، 279، 6شش یک هزار و 175 نفر شغل را در سال 90 ایجاد کنند.
فرماندار شهرستان اصفهان بیان کرد: همچنین در سال جاری تاکنون 970 پرونده مشاغل خانگی تکمیل و به دستگاه‌ها اعلام شده است و 2 هزار و 282 فقره پرونده نیز در دست بررسی است.
وی اضافه کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه مشاغل خانگی 20 هزار میلیون ریال پیش‌بینی شده که بهتر است آن را تا سقف 90 هزار میلیون ریال افزایش دهیم.
کفیل به مدیریت استان پیشنهاد داد تا اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام را که تاکنون ابلاغ نشده بر اساس دستورالعمل ابلاغی پرداخت کنند و این مبلغ را برای کارگروه اشتغال شهرستان افزایش دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول