اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان:

اشتغال فرزندان شاهد در اولویت سهمیه‌های استخدامی اصفهان است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان گفت: وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در اولویت سهمیه‌های استخدامی استان قرار دارد و جامعه ایثارگری استان مورد توجه ویژه استانداری اصفهان است.

اشتغال فرزندان شاهد در اولویت سهمیه‌های استخدامی اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمت‌الله حسن ابراهیمی بعدازظهر امروز در همایش گردهمایی خادمان ایثار‌گران استان اظهار داشت: ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر استان محور فعالیت‌های استانداری قرار دارد.
وی به اهمیت ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعامل و همکاری میان مدیریت استان و بنیاد شهید در این زمینه مثال‌زدنی است و وضعیت اشتغال فرزندان شاهد از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استانداری اصفهان محسوب می‌شود.
سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان تصریح کرد: وضعیت اشتغال این قشر از جامعه در اولویت سهمیه‌های استخدامی استان قرار دارد و با توجه به آمار‌های موجود در این زمینه
وی به آمار‌های موجود در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در سال 1388 جذب فرزندان شهید و ایثار‌گر در دستگاه‌های اجرایی استان 152 نفر بوده و این آمار در سال گذشته به بیش از یک‌ هزار نفر افزایش یافته است.
حسن ابراهیمی با اشاره به آمار اختصاص یافته در سال جاری تاکید کرد: در سال جاری بالغ بر 2هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در این دستگاه‌ها جذب شده‌اند.
وی اضافه کرد: بیش از 40 درصد از سهمیه اشتغال استان در سال جاری به بنیاد شهید اختصاص داده شده است و سهمیه‌های استان در این زمینه در سال‌های گذشته افزایش می‌یابد.
سرپرست اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان همواره در راستای توجه به جامعه ایثار‌گری استان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: در استانداری بستر‌های برطرف شدن مشکلات این جامعه فراهم شده است و مسئولان باید از فرصت‌های موجود به صورت مطلوب استفاده کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول