اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه امام سجاد صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات بسیج در بستک

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) نمایشگاه کتاب و محصولات بسیج در بستک آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات بسیج در بستک
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک محمد مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در آئین افتتاحیه نمایشگاه مذکور و آغاز برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان،‌ بازدید و سرکشی از حلقه‌های شجره طیبه صالحین در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: امروز به عنایت و الطاف الهی تفکر بسیج و بسیجی نه تنها در کشورمان بلکه در کشورهای مسلمان جهان و حتی در درون کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران فراگیر شده و به یک حرکت و جنبش اسلامی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی همان تفکری است که در زمان پیامبر (ص) و در میان یاران و نزدیکان پیامبر اکرم جاری بود که نه تنها در کنار پیغمبر خدا می‌جنگیدند بلکه با فعالیت‌های اقتصادی  سیاسی و فرهنگی و از این قبیل فعالیت‌های خود، وفاداری خود را به اسلام و پیامبر ثابت کردند و نه تنها در عمل بلکه در فکر و اندیشه دستورات اسلام را سرلوحه خود قرار داده بودند.
مارانی در ادامه به خیزش‌های منطقه اشاره کرد و افزود: خیزش‌های منطقه برگرفته از همین تفکر ناب بسیجی است و تفکر بسیجی اسلامی است که علاوه بر به کارگیری آموزه‌های دینی در عمل و رفتار افراد به صورت محسوسی نمایان می‌شود.
فرمانده سپاه هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه و بسیج در سه دهه اخیر همانند بازویی توانمند در کنار انقلاب و آرمان‌های خمینی کبیر مانده است، اضافه کرد: سپاه در میادین مختلف همواره با به گوش فرمان بودن مقام رهبری در عرصه‌ها حضوری مستمر و پیگیر داشته است که به عنوان نمونه در عرصه‌های نظامی و فرهنگی چه در جنگ هشت ساله و چه در دوران بعد از جنگ بارها و بارها دشمنان را ناامید و ناکام گذاشته است.
مارانی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پیرو خط رهبری و دستورات وی است، گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا در آن علاوه بر معرفی چهره بسیج و بسیجی،‌ به دستاوردهای آن نیز در عرصه انقلاب اشاره کرد.
وی یادآور شد: بسیج در منطقه غرب هرمزگان نیز همانند دیگر مناطق از ساز و کاری مناسب و منسجم برخوردار است که این امر ریشه در علاقه و استقبال مردم از این نهاد مردمی دارد.
مارانی اضافه کرد: باید همه با هم دست به دست هم دهیم و با هدف اعتلای هر چه بیشتر اهداف انقلاب و رساندن پیام انقلاب خمینی به گوش دنیا، تا الگو قرار گرفتن این انقلاب برای تمام ملت‌های آزاده از پا ننشینیم.
این فرمانده ارشد سپاه همچنین بسیج را یادگار ماندگار امام خمینی ذکر کرد و افزود: بسیج نیز در واقع یکی از معجزات ماندگار تفکرات مردی است که دنیا امروز شاهد تحقق پیش‌بینی‌های استراتژیک وی است.
همزمان با نخستین روز از هفته بسیج مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، پاسدار سهرابی فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان بستک علاوه بر راه‌اندازی نمایشگاه‌ کتاب، نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس و غذاهای محلی و سنتی نیز در محل میدان دفاع مقدس شهر بستک گشایش یافت.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول