اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

بسیج تمام منافع دشمن را به هم ریخته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: بسیج تمام منافع دشمن را به هم ریخته از این رو دشمنان به دنبال شکستن قدرت آن هستند.

بسیج تمام منافع دشمن را به هم ریخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر امروز در جمع اعضای ستاد هفته بسیج استان فارس با بیان اینکه جامعه ما با موهبتی بزرگ، و ارزشمند یعنی ولایت و امامت آشنا شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) از خون‌ها، شهادت، فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها نظامی ساخت و آن را به عنوان الگو به دنیا معرفی کرد.
وی افزود: در آغاز پیروزی انقلاب افرادی این تفکر را داشتند که امام کار را واگذار می‌کند و به حوزه می‌رود که در سخنان نخست وزیر وقت نیز مشهود بود اما امام راحل با هوشیاری، درایت و بیداری نظامی جامع را ساختند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه امام راحل آنچه لازمه نظام اساسی بود شامل تشکیل جهاد، بسیج، امداد، جمهوری اسلامی و... را بیان کرد، ادامه داد: در ادامه راه نیز مقام معظم رهبری مردم‌سالاری دینی را بیان کردند.
ایمانی از مردم‌سالاری دینی به عنوان حرکتی مبتنی بر حضور مردم و باورهای اعتقادی نام برد و اضافه کرد: امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را بیان داشت و مقام معظم رهبری تفسیر آن را با مردم‌سالاری دینی بیان کرد.
وی، تمام فرهنگ‌های ساخته شده توسط امام راحل را فرهنگ جهانی عنوان و خاطرنشان کرد: امام، انقلاب را شیعی معرفی نکرد بلکه آن را اسلامی معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس، بسیج را برای تمام جوامع بشری قابل طرح و پیاده شدن دانست و تصریح کرد: انبیای الهی داشته‌های مردم را دانسته کردند و امام راحل نیز با رفتن همین راه بسیج را معرفی کرد.
ایمانی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در تمام عرصه‌ها گفت: امام راحل بسیج را برای تمام دنیا خواستند نه فقط برای ایران و می‌فرمود که به زودی هسته‌های مقاومت در دنیا شکل می‌گیرد.
وی بیان داشت: دنیا از بسیج الگو می‌گیرد و باید این عرصه را گسترش داد.
امام جمعه شیراز با تاکید بر داشتن بینش وسیع گفت: باید به دنبال هدف بلندی باشیم که امام راحل برای ما ترسیم کرده است.
ایمانی با بیان اینکه امام راحل سنگ بنای بسیج را گذاشت و امروز شاهد شکوفایی آن در تمام عرصه‌ها هستیم ادامه داد: بسیج تمام منافع دشمن را به هم ریخته است از این رو دشمنان به دنبال شکستن قدرت بسیج هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول