اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی سپاه اردبیل:

بسیج دانش‌آموخته کربلا است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج درس‌آموخته و دانش‌آموخته مکتب کربلا است و هرگز از این آرمان بلند عدول نمی‌کند.

بسیج دانش‌آموخته کربلا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد عصر امروز در گردهمایی بسیجیان اردبیل که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اگر به ماهیت و مأموریت بسیج از اول پیروزی انقلاب توجه کنیم بیشترین برنامه‌ها و اهداف آن در محورهای فرهنگی و معنوی بوده است که در تمام عرصه‌ها با تکیه بر این مبانی ارزشمند توانسته به شایستگی عرض اندام کند.
وی با اعلام این‌که بسیجیان ما امروز از دشمنان هیچ باکی ندارند، تصریح کرد: همان‌گونه که مولا و سرورمان امام حسین (ع) در برابر ظالمان و بی‌دینان سر فرود نیاورد بسیجیان ما نیز امروز بدون کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای از دشمنان و استکبار جهانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حاضر شده و توانسته است از حقانیت نظام اسلامی دفاع کند.
مستعد عشق و علاقه بسیجیان را به دو اصل ولایتمداری و توجه به معنویت، پشتوانه قوی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: ما امسال در حالی برنامه‌های هفته بسیج را گرامی می‌داریم که در آستانه ماه محرم، ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا هستیم که تمام سرمایه‌های امروز ما برگرفته از این فرهنگ غنی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تکیه بر این اصل بی‌پایان سبب شده است نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های دیگر و مسلمانان منطقه از شیطنت‌ها و ترفندهای استکبار بیزاری جسته و در صحنه مبارزه و مقابله با آنها آماده باشند.
وی موج بیداری شروع شده در منطقه و خاورمیانه را نتیجه نهضت و قیام ملت ایران و آرمان‌های این انقلاب ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی مولود محرم و عاشورا است قیام‌ها و نهضت‌های شروع شده بر علیه استکبار نیز از همین عنصر و حقیقت بی‌پایان که همان روح معنوی و آزادیخواهی است، سرچشمه گرفته است.
به گزارش فارس، معاون هماهنگی سپاه اردبیل به ویژگی‌های نیروهای بسیجی همچون اخلاص، بصیرت و شهادت‌طلبی اشاره کرد و گفت:‌ مأموریت بسیج اگر چه زمانی دفاع از خاک پاک این سرزمین بود اما امروز در کنار حفظ آمادگی در سنگرهای سازندگی و مقابله با تهدیدهای دشمن حضوری موفق دارد و هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن کوچک‌ترین تهدید و اهداف خود را محقق کند.
مستعد افزود: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در استان اردبیل در حال اجرا است که شاخص‌ترین آن برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی، گردهمایی بسیجیان، افتتاح 32 پروژه بسیج سازندگی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری نشست‌ها و همایش‌های متعدد امر به معروف و نهی از منکر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول