اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

امنیت ملی کشور بدون بسیج میسر نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجراستان فارس با بیان اینکه امنیت ملی کشور بدون بسیج میسر نیست، گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج بیشترین نقش را در دفاع از مکتب داشت و پس از قطعنامه تاکنون نیز این چنین است.

امنیت ملی کشور بدون بسیج میسر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب پرور عصر امروز در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان فارس با نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: حال و هوای محرم حسینی، هفته بسیج امسال را بیش از گذشته در  تاثیر خود قرار می‌دهد چراکه آنچه داریم از تفضل امام حسین (ع) است.
وی با بیان اینکه تمام مشروعیت و حیثیت ما در گرو اتصال به ولایت مطلقه فقیه است افزود: حرکت بسیج و سپاه زمانی معنای واقعی خود را پیدا می‌کند که متصل به ولایت بوده و در خط ولایت حرکت کند.
غیب‌پرور اضافه کرد: نماینده ولی فقیه به عنوان جایگاه والا و با ارزشی است که می‌توان این ارتباط با منصب ولایت و رهبری را مجدد به نمایش بگذاریم.
وی، بسیج را عنصر زنده، پویا، با نشاط و موثر دانست که در تمام عرصه‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی بر اساس دین‌باوری، دین‌محوری، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری حاضر است، بیان داشت: گذشته بسیج این مطلب را به خوبی نشان داده و امروز نیز به عنوان یک شاخص و عنصر در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در صحنه حاضر است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امنیت ملی کشور بدون بسیج میسر نیست خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس بسیج بیشترین نقش را در دفاع از مکتب داشت و پس از قطعنامه تاکنون نیز این چنین است.
غیب پرور هاضمه بسیج را به قدری عظیم توصیف کرد که می‌تواند همگان را در خود جای دهد، ابراز داشت: بسیج منصب مبارکی است که امام راحل افتخار می‌کند که بسیجی باشد.
وی با بیان اینکه به برکت حضور غیرتمندانه بسیج نظام پویا راه خودش را ادامه می‌دهد، تصریح کرد: تا زمانی که بسیج با نشاط، سرزنده، پویا، تحول‌گرا، انقلابی و با بصیرت دینی حرکت کند به‌حتم نظام و انقلاب بیمه است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج فقط به معنای نواحی مقاومت نیست بلکه به معنی آحاد مردم است ادامه داد: هر کس که نظام و رهبری را قبول داشته باشد، بسیجی است.
غیب پرور با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، سازندگی، علمی و...به بیان نقش آن در مهار فتنه 88 پرداخت و گفت: بسیج استان فارس به ویژه شیراز در مهار فتنه 88 موفق و پیروز از میدان امتحان بیرون آمدند و بسیجیان این استان با بصیرت در میدان حاضر شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول