اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تأکید کرد:

نمایش قدرت بسیج برای تنویر افکار عمومی جهان

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: در هفته بسیج ادارات با تمام توان خود در صحنه باشند چراکه نمایش قدرت بسیج برای تنویر افکار عمومی جهان یک ضرورت است.

نمایش قدرت بسیج برای تنویر افکار عمومی جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی ادارات به مناسبت هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: بسیج ثمره اندیشه الهی و آینده‌نگری امام راحل (ره) است و پیروزی‌های بزرگ ما در دفاع مقدس و خنثی شدن هشت سال فشار نظامی بین‌المللی بر علیه کشور به همت همین مردان بسیجی بود.
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی بسیج در تمام عرصه‌های اجرایی و مدیریتی به عنوان اساتید و مدیرانی فعال پس از جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: این گونه تلاش باید سرمشقی برای تمام بخش‌ها باشد و با داشتن روحیه بسیجی و هدایتگری‌های مقام عظمای ولایت به قله‌های پیشرفت برسیم.
صمدنژاد اضافه کرد: با توجه به رویکرد جهانی و تحولات آن دشمنی‌های گسترده استکبار علیه کشور و نظام نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز بیشتر شده است.
این مقام مسئول تمام تهدیدات دشمنان را با وجود رهبری حکیمانه و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری تو خالی و بی‌اثر دانست و ابراز داشت: ادارات در هفته بسیج باید با تمام امکانات خود در صحنه حضور داشته باشند چراکه نمایش قدرت بسیج برای تنویر افکار عمومی جهان یک ضرورت است.
صمدنژاد اتحاد و انسجام را طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باعث رشد و تقویت نظام دانست و تصریح کرد: دشمن منتظر بروز شکاف در صفوف و نفوذ در آن است و حضور ما به اقتدار نظام اسلامی منجر شده تا رهبری بدانند که سربازانی همیشه در صحنه برای جانفشانی در راه ولایت و انقلاب دارند.
فرماندار قیروکارزین در پایان افزود: امسال تمام دستگاه‌ها با یکپارچگی هفته بسیج را منسجم‌تر و باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های پیش برگزار کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول