اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های هفته بسیج در میناب تشریح شد؛

بهره‌برداری از 17 ساختمان پایگاه و حوزه بسیج در میناب

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز هفته بسیج از تعداد 17 ساختمان ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان میناب بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 17 ساختمان پایگاه و حوزه بسیج در میناب
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه میناب عصر امروز در نشستی خبری با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های ویژه هفته بسیج از 30 آبان آغاز و تا ششم آذر ماه ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار سیدحسن سبحانی از دیدار بسیجیان با امام جمعه و برپایی همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان برنامه‌های نخست هفته بسیج یاد کرد.
وی افزود: در هفته بسیج ساختمان جدید ناحیه مقاومت میناب و حوزه مقاومت شهید رجایی بندزرک و 15 پایگاه مقاومت در سطح شهر میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.
سبحانی همچنین از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با مشارکت گردان‌های عاشورا، الزهرا و امام حسین در مهدیه هیئت رزمندگان میناب خبر داد و بیان داشت: برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی، همایش پیاده‌روی توسط حوزه‌های مقاومت و غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه میناب افزود: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد، بسیجی و ایثارگر، حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش مبتکران و مخترعان بسیجی، همایش صالحین در محل کانون جوانان بسیج، برگزاری یادواره شهدا، تجمع بسیجیان جدیدالورود در مساجد و ادای سوگند، برگزاری همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهر هشتبندی و سندرک، برپایی نمایشگاه "ولایت تا مهدویت" در بخش سندرک از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.
سبحانی با بیان این که تمامی برنامه‌ها در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها و ترویج فرهنگ بسیجی طراحی شده ادامه داد: در پایان هفته بسیج گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج محلات نیز در میناب برگزار می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب نیز در این نشست چنگ زدن و تمسک به ریسمان الهی و دفاع از حریم ولایت را از وظایف ذاتی بسیج عنوان کرد و افزود: مساجد جز ارکان نظام اسلامی محسوب می‌شوند و رشد و ترقی بسیج باید در مساجد و توام با فرهنگ مسجدی باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مجید شفیعی بسیج را شجره طیبه صالحین خواند و تاکید کرد: بسیجیان باید برای بالا بردن درک و بینش فرهنگی و اعتقادی جامعه و نیز در راستای بصیرت افزایی و اشاعه فرهنگ ولایی در منطقه تلاش مضاعف داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول