اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:

بسیج مظهر عشق، ایمان و سربلندی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ویژگی‌های بسیج گفت: بسیج مظهر اخلاص، ایثار، عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلندی کشور و ملت است.

بسیج مظهر عشق، ایمان و سربلندی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حاج آقا میر شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش تفریحات ورزشی سالم در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهرری با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج ضمن تبریک این هفته به فرمانده کل قوا و همه دریادلان بسیجی گفت: میدان‌هایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده‌اند، میدان‌هایی ملی و میدان‌های مربوط به همه ملت ایران است و هیچ وقت کشور از این مجموعه عظیم فرزندان و با این خصوصیات، بی‌نیاز نیست.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: بسیج در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلندکردن کشور و ملت است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت همه انسان‌های مومن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقمند و آماده به کار، در میدانی هستند که برای ملت مفید است و اینان جزو بسیج هستند.
آقا میر تاکید کرد: بسیج نماد عزت و افتخار جمهوری اسلامی است و حفظ، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو توسعه فرهنگ بسیجی است و هر کسی که دلش برای این انقلاب بسوزد و یار امام راحل و مقام معظم رهبری باشد، بسیجی است. 
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: هر کسی که همواره در خدمت کردن به مردم از دیگری پیشی بگیرد، بسیجی است همان طور که مقام رهبری فرمودند طول و عرض ملت همه بسیجی هستند و ‌عظمت بسیج آن قدر والا است که امام راحل همیشه از خدا می‌خواست که با بسیجیان محشور شود و این مسئله نشانگر این است که جان و روح بسیج مملو از اخلاص است. 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج مظهر اخلاص و ایثار است، اظهار داشت: بسیجی باید با بصیرت، هوشمند و به روز باشد و شاخصه اصلی انقلابی، اصولگرایی و بسیجی بودنف در کنار امام راحل و مقام رهبری ماندن است، به این معنا که کلام به کلام با رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و همواره پست سر رهبر بایستیم نه اینکه جلوتر و یا در کنار رهبر قرار بگیریم.
 وی بیان داشت: همانطور که امام راحل به ما توصیه کرد باید مراقب باشیم تا این انقلاب به دست نامحرمان نیفتد و یاران و فرزندان انقلاب فراموش نشوند؛ باید همواره مراقب باشیم تا به این طریق یک عده نتوانند با چهره سازی این انقلاب را به بیراهه بکشانند و از مسیر اصلی خودش خارج کنند.
حاج آقا میر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش تفریحات سالم خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع ورزش و تفریحات سالم یک موضوع مهمی است که بی‌توجهی به آن یکی از عوامل گسترش آسیب‌های اجتماعی است و اگر به این مقوله به درستی نگریسته شود و برای آن برنامه­‌ریزی‌های متناسب با فرهنگ جامعه طراحی و اجرا کنیم، در آن صورت هم در مقابل تهاجم فرهنگی و هم در برابر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌شویم. 
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به ارائه آمار در ارتباط با ظرفیت‌های ورزشی شهر تهران تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون دو هزار و 500 مجموعه ورزشی به‌صورت روباز و سرپوشیده در سطح تهران داریم و روزانه بیش از 120 هزار نفر از شهروندان تهرانی با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند.
وی در ادامه از مدیران و روسای انجمن‌های ورزشی شرکت کننده در جلسه خواست که در این همایش از روحانیون شاخص منطقه خود و ورزشکاران به نام و معروف کشور در سطح ملی و همچنین از جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس دعوت به‌عمل آورند. 
حاج آقا میر همچنین بر رعایت مسئله حجاب و برقراری نظم در همایش تاکید کرد و گفت: این همایش با همایش‌های دیگر متفاوت است و در برگزاری آن نیازسنجی شده و می‌خواهیم که یک کار با پشتوانه علمی و عملی را به پیش ببریم و از تمام انجمن‌های ورزشی که سایت دارند می‌خواهیم در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده نظرات خود را اعلام کنند.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین به حادثه خونین ملارد اشاره کرد و افزود: شهید حسن تهرانی‌مقدم یک اسوه گمنام بود و چنین افرادی هرگز نباید فراموش شوند و ما از این افراد گمنام در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی داریم و عرصه فرهنگی و ورزشی جدا از این مهم نیست. 
وی ادامه داد: بسیجیان حافظان نظام و انقلاب بوده و عامل پیشرفت‌های علمی و اقتصادی در کشور هستند.
حاج آقا میر خاطرنشان کرد: بسیج یک پادگان نیست بلکه در دل مردمان است و هفته بسیج صرفا به منظور جمع شدن دور هم نیست بلکه بسیج باید با بصیرت و همگام با اندیشه و تفکرات مقام معظم رهبری شکل بگیرد و تدبیر آن در راستای تدبیر مقام رهبری باشد تا انقلاب در راه خودش قرار گیرد و به دست نامحرمان نیفتد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: بسیجی باید از هر نظر نمونه و الگو بوده و یک بسیجی در اخلاق، رفتار و گفتار، مردم را شیفته خود کند.
همایش تفریحات سالم همزمان با هفته بسیج در روزهای دوم و سوم آذر سال جاری در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) برگزار می‌شود.
این گزارش حاکی است، نشست هماهنگی برگزاری همایش تفریحات ورزشی سالم در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهرری با حضور محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، جمع کثیری از مدیران و روسای انجمن‌های ورزشی و سید محمد حاج آقا میر در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول