اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

بسیج در مقابل دشمنان مدافع انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجیان سلحشور مدافعان حقیقی انقلاب در برابر تهدیدهای دشمنان هستند.

بسیج در مقابل دشمنان مدافع انقلاب است
آیت‌الله علی اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ایام گرامیداشت مقام بسیج قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: نیروهای بسیجی غیور و توانمند این مرز و بوم برای حراست از مرزهای سیاسی و جغرافیایی کشور آمادگی لازم دارند و یک سیستم سازمان‌یافته، منسجم و متحد در راه محقق کردن اهداف انقلاب محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان از هر قشر برای ناکام کردن دشمنان و غیرممکن کردن تهدید ایران سر از پا نمی‌شناسند، تصریح کرد: تشکیل و ساماندهی بسیج در گروه‌های مختلف اعم از بسیج دانش‌آموزی، دانشجویان، اساتید، حقوقدانان، اصناف و .. مو‌ید این مطلب مهم است که بسیج متشکل از نیروهای مردمی و آحاد مختلف جامعه است و در همه زمینه‌ها آثار مطلوبی و روشنی بر جای می‌گذارد و برای صیانت از ملت در برابر دشمنان مغرض از انجام هیچ اقدامی فروگذار نیستند.
این مسئول با بیان اینکه بسیجی بودن یک فرهنگ و منش است، خاطرنشان کرد: بسیجی بودن و بسیجی‌وار زندگی کردن فقط منحصر به یک عده خاص نیست بلکه امروزه با وجود تبلیغات سوء دشمنان به یک فرهنگ غنی و پربار تبدیل شده است مردم با این گروه جامعه مانوس هستند و در طول سال به انحای مختلف با برگزاری آیین‌های گوناگون در راستای گرامیداشت مقام و جایگاه آنها تلاش می‌کنند.
وی به تاثیر تفکر بسیجی در رشد شاخص‌های فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: بسیجیان علاوه بر اینکه برای وقوع تحول‌های بنیادین در عرصه‌های علمی، صنعتی و ... خدمات شایسته‌ای ارائه دادند بلکه برای توسعه فرهنگی و ارتقای شاخص‌های اجتماعی اقدامات بسیار شایسته‌ای صورت داده‌اند به طوری که با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی در برابر تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی می‌کنند.
این مسئول به فرا گرفتن درس ایثار، شهادت‌طلبی، تلاشگری از بسیجیان تاکید کرد و گفت: این قبیل ارزش‌های انسانی باید در جامعه بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود تا آنها مانند پدران و مادران خود از میهن اسلامی در برابر اقدامات و برنامه‌‌های مغرضانه کژاندیشان حفاظت کنند.
وی به فعالیت‌های مذموم رسانه‌های دست‌نشانده بیگانگان برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران از اقوام و ادیان مختلف در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی در پیش گرفته‌اند و با حفظ اتحاد خود نقشه‌های شوم دشمنان خنثی می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول