اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

گستره بسیج به اندازه تمام ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: آحاد ملت ایران که علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند، بسیجی محسوب می­شوند و گستره بسیج به اندازه تمام ملت ایران است.

گستره بسیج به اندازه تمام ملت ایران است
سید‌مهدی رضویان امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق داد در زمان حیاتمان حاکمیت اسلام را ببینیم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در آذر 58 فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کردند و شاید در آن زمان کسی تصور نمی­کرد این نهاد مقدس منشاء روزی بسیاری از خدمات باشد.
وی ادامه داد: حضور ایثارگرانه، عاشقانه و فداکارانه بسیجیان در جنگ هشت ساله لحظات تاریخ ائمه اطهار(ع) به ویژه رشادت­های امام حسین(ع) را برای جهان اسلام زنده کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: بعد از جنگ نیز بسیج در عرصه‌های مختلفی که نظام و انقلاب به او نیاز داشت توطئه­های فرهنگی سیاسی اقتصادی و سیاسی دشمنان را خنثی کرد.
وی عنوان کرد: گستره بسیج به اندازه تمام ملت ایران است و آحاد ملت ایران که علاقه­مند به نظام اسلامی هستند، بسیجی محسوب می­شوند، اما به هر حال کسانی که در این سازمان حضور یافته وظایف و ماموریت ویژه­ای دارند.
رضویان با بیان اینکه بسیج همه‌جانبه مردم و دفاع همه جانبه در مقابل دشمن، استراتژی امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای غلبه به دشمن در جنگ نرم به دفاع همه جانبه و مردمی نیاز داریم.
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به شناختی که در 32 سال از سپاه و بسیج به عنوان حافظان ولایت پیدا کرد­ه­اند، این نیروی عظیم و با شکوه را در معرض حملاتشان قرار داده­اند.
رضویان گفت: این حملات برای این است که بتوانند این نیرو را بشکنند و آن را از سر راه بردارند چراکه مهم‌ترین مانعی که سر راهشان می­بینند، همین نیروهای با اخلاص انقلاب هستند.
وی تاکید کرد: نیروی عظیم بسیج به مثابه یک دریای تمام نشدنی در سطح کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می­کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: امروز نیز در سطح جهان مستضعفین به سبک نیروهای مردمی ما به پا خاسته­اند و برای گرفتن حق خود از مستکبران و مستبدان می­کوشند.
وی در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج خاطرنشان کرد: برنامه­های متنوع در هفته بسیج در نظر گرفته شده که از آن جمله تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه خدمت‌رسانی و علمی و همایش پرشکوه بسیجیان در روز پنج آذر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول