اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین ماموریت بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: حفظ ارزش‌های ناب اسلامی مهم‌ترین ماموریت بسیج است.

حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین ماموریت بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ید‌الله مرادی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از امامان جماعت بخش آبپخش با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان رضای خدا را اصل فعالیت خود قرار داده‌اند و تنها در این راه حرکت می‌کنند و هیچ مزدی از کسی نمی‌خواهند.
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف بسیج حفظ ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بوده و تمام تلاش و توان خود را در این مسیر بکار گرفته‌ایم.
مرادی با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج اذعان داشت: در شرایط کنونی اجرای طرح صالحین و امر به معروف و نهی از منکر دو موضوع و ماموریت اصلی بسیج است.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان تصریح کرد: تربیت انسان‌های صالح یعنی تربیت انسان‌های متخصص و متعهد برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدف از اجرای طرح صالحین تحقق این امر مهم است.
مرادی ادامه داد: آشنایی نوجوانان و جوانان با مساجد که سنگرهای مهم دفاع از حکومت‌ اسلامی هستند تاثیر بسزایی در آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی در ارتباط با مسئله امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: هر انسان مومن وظیفه دارد فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه زنده نگه دارد.
این مسئول یادآور شد: بسیج با تشکیل شوراهایی در مساجد محلات که در راس آن امام جماعت قرار دارد، با عضویت افراد متدین و فرهنگی در آن شورا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهد.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان عنوان داشت: امر به معروف و نهی از منکر کمک شایانی به سالم بودن جامعه می‌کند و شورای مذکور وظیفه ترویج معروفات در محلات را بر عهده دارد.
بخشدار آبپخش در ادامه گفت: امام راحل در سال 58 دستور تشکیل بسیج را دادند و بلافاصله تمام مردم ایران اسلامی با عضویت در بسیج برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان اسلامی وارد صحنه شدند.
احمد خرم‌روز با بیان اینکه بسیجیان همواره آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: بسیج امروز وظیفه خطیر مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را عهده‌دار است و بسیجیان باید آمادگی لازم برای حضور در این عرصه را داشته باشند.
وی یادآور شد: بسیج آرامش و امنیت دیروز و سلامت امروز جامعه است و بسیجیان همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و تا پای جان در دفاع از کیان و مملکت اسلامی ایستاده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول