اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری تجمع بزرگ 5000 نفری؛

اقتدار بسیج در شهرکرد به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقامت شهرکرد گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 5 هزار نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت شهرکرد در روز پنجم آذر ماه اقتدار بسیج را به نمایش می‌گذارند.

اقتدار بسیج در شهرکرد به نمایش درمی‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در جمع تعدادی از بسیجیان شهرکرد، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: این بسیجیان با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقتدار، انسجام و آمادگی بسیج برای جانفشانی در راه اهداف والای انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: در این روز بسیجیان قهرمان از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، رژه حماسی می‌روند.
مرادی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از موج بیداری اسلامی در منطقه و حمایت از ملت‌های مظلوم از اهداف این برنامه باشکوه است.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد اضافه کرد: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته مبارک و ارتقای آمادگی و انسجام سازمانی بسیج، علاوه بر رژه حماسی بسیجیان در روز پنجم آذر، بیش از 100 عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان شهرکرد، بخش لاران، بن و سامان اجرا می‌شود.
وی در ادامه با تأکید براینکه بسیج از منظر امام راحل(ره) شجره طیبه‌ای است که دائم در حال رشد و ترقی است، گفت: توقف در بستر رسیدن به اهداف عالیه آن امام راحل جایی ندارد و بسیج باید در دفاع از کیان اسلام و انقلاب با عزت و استواری و قدرت هرچه تمام در مقابل دشمنان و به ویژه ایادی شیطان بزرگ پیروزمندانه بایستد.
مرادی به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و افزود: هرگاه فعالیت بسیج در جامعه گسترده و فعال باشد درخشندگی و برجسته بودن انقلاب اسلامی را می‌توان به خوبی احساس و لمس کرد.
وی با تأکید بر نقش محوری بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیج در این دوران نقش ارزشمند و ارزنده‌ای را در جبهه‌های جنگ ایفا کرد و پشتوانه‌ای محکم، استوار و قدرتمند برای ارتش و سپاه بود که با بریدن از همه تعلقات دنیوی باعث ایجاد وجد و نشاط در بین ارتش و سپاه می‌شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با بیان اینکه بسیج به عنوان یک نیرو و قوه محرک اثرگذار برای سپاه و ارتش به شمار می‌رفت، افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های گسترده و وسیع بسیج مبارزه با جنگ نرم و یا مخملی دشمن است که با بصیرت و بینش کافی به مبارزه با این تهدید دشمن پرداخته و نقش تعیین‌کننده و موثری را در این زمینه ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول